Iš to ką pavyko pažiūrėt 2005 metų horror produkcijos, sudėliojau tai kas mano nuomone geriausia. Kažko ypatingai labai gero tikrai nedaug . Gal yra kitokių variantų
1. Devil's Rejects
2. 2001 Maniacs
3. Fragile
4. Descent
5. Saw.2
6. Cry_Wolf
7. Evil Aliens
8. Wolf Creek
9. All Souls Day
10. Slaughtered Vomit Dolls
2005 horrormovies
Moderators: Slasher, Otis, ZeaLot
-
- Moderatorius
- Posts: 53
- Joined: 2005-10-05, 23:23
- Location: Ryga
- Contact:
Kaip tai man asmenishkai nelabai isheitu top10 sudaryt, taip kad noriu tiktai paminet kad Man-Thing dar neblogas .
Born dead, buried alive
Na, SAW 2 totaliai briedovas filmas (bus ir 3-ioji dalis), Wolf Creek visa galva aukštesnis už jį ..
Last edited by ZeaLot on 2006-10-14, 17:59, edited 1 time in total.
-
- Moderatorius
- Posts: 53
- Joined: 2005-10-05, 23:23
- Location: Ryga
- Contact:
na 10 geriauswiu 2005 kolkas tox jauciu. Nes dar daug 05 turi pamatyt jauciu keissi man dar sarasiukas sitas (: (netrauksiu asian filmu)
1.Devil's Rejects
2.2001 Maniacs
3.Rottweiler (siaip jis kazkuo kesitas, gal delto ir patiko)
na toliau rasyti i deshimtuka neverta kaip busiu mates visus tada ir surasysiu 10 o dabar siaip kurie visai neblogi kaip 05 metams (:
Camp Cuddly Pines Powertool Massacre (((:
Evil Aliens
Exorcism The Possession of Gail Bowers (cia jau 06 atrodo)
Slaughtered Vomit Dolls
Dead Men Walking
Boo!
Dominion Prequel To Exorcist gal dar...
zodziu uz kokiu poros menesiu sita tema reikes man ishgvildendt, kaip busiu daugiau 05 mates, nes nevisu ir ripai dar nera...
1.Devil's Rejects
2.2001 Maniacs
3.Rottweiler (siaip jis kazkuo kesitas, gal delto ir patiko)
na toliau rasyti i deshimtuka neverta kaip busiu mates visus tada ir surasysiu 10 o dabar siaip kurie visai neblogi kaip 05 metams (:
Camp Cuddly Pines Powertool Massacre (((:
Evil Aliens
Exorcism The Possession of Gail Bowers (cia jau 06 atrodo)
Slaughtered Vomit Dolls
Dead Men Walking
Boo!
Dominion Prequel To Exorcist gal dar...
zodziu uz kokiu poros menesiu sita tema reikes man ishgvildendt, kaip busiu daugiau 05 mates, nes nevisu ir ripai dar nera...
Dar siek tiek matytu 2005ju metu filmu:
The Dark Hours (visai smagus žiūralas)
Demon Hunter
Snuff-Movie (ghghgh )
The Toybox (velgi visai neblogai)
The Dark
Death Tunnel (bishki totalus briedas)
Choker
Decadent Evil
Zombie Night 2 (visai nieko)
The Wickeds (eilinis plagijatas. nemushkit per galva uz situos zuodzius. bet vis tiek susiziurejo neblogai)
Tokyo Psycho (labai gerai)
Sleepover Nightmare (psichas, tusofka, kelios aukos, gore.... )
The Stink of Flesh (nors zombiu filmu ir nelabai megstu, bet shitas suejo labai gerai. verta.)
Necromancer ( labai gerai. net keista )
The Call of Cthulhu (drasiai sakau vienas geriausiu 2005)
The Dark Hours (visai smagus žiūralas)
Demon Hunter
Snuff-Movie (ghghgh )
The Toybox (velgi visai neblogai)
The Dark
Death Tunnel (bishki totalus briedas)
Choker
Decadent Evil
Zombie Night 2 (visai nieko)
The Wickeds (eilinis plagijatas. nemushkit per galva uz situos zuodzius. bet vis tiek susiziurejo neblogai)
Tokyo Psycho (labai gerai)
Sleepover Nightmare (psichas, tusofka, kelios aukos, gore.... )
The Stink of Flesh (nors zombiu filmu ir nelabai megstu, bet shitas suejo labai gerai. verta.)
Necromancer ( labai gerai. net keista )
The Call of Cthulhu (drasiai sakau vienas geriausiu 2005)