Geriausi horrormovies
Moderators: Slasher, Otis, ZeaLot
Geriausi horrormovies
Kas netingit sudėkit savo visų laikų Horrormovies Top10
šiai dienai mano geriausi:
Devil's Rejects
All night long 2
Beyond
Guinea pig 2: flowers of flesh and blood
Cannibal holocaust
Suicide club
Suspiria
Texas Chain Saw Massacre (1974)
Untold story
Real killers
šiai dienai mano geriausi:
Devil's Rejects
All night long 2
Beyond
Guinea pig 2: flowers of flesh and blood
Cannibal holocaust
Suicide club
Suspiria
Texas Chain Saw Massacre (1974)
Untold story
Real killers
Last edited by Slasher on 2005-10-09, 22:51, edited 1 time in total.
-
- Moderatorius
- Posts: 53
- Joined: 2005-10-05, 23:23
- Location: Ryga
- Contact:
As tikrai netingesiu sarasyti ta deshimt geriausiu nors man ju daug daugiau
nerasysiu Asian filmu nes tai jau kita kalba (:
1.Real Killers (komentaru negali but Odessa James viska pasako uz save!)
2.El Dia De la Bestia
3.Evil Dead (Trilogy)
4.Texas Chainsaw Massacre (original)
5.Re-Animator
6.Predator
7.Zombie Flesh Eaters 1
8.Friday 13th (series till jason x)
9.Skinner
10.Porno Holocaust
cia aisqu gal ne pats tas deshimtukas bet kazkas panasaus, cia mazdaug tie filmai kuriuos daug kartu esu mates ir galiu ziuret iki shiol bei zinoma su ispudziu nepamirshtamu
Gal kada veliau padarysim 10 jp 10 hk 10 it 10 usa or something geriausiu filmeliu, nu zodziu. tikiuosi pamatyt ir kitu snukiu favoriteshit (:
tai tiek.
nerasysiu Asian filmu nes tai jau kita kalba (:
1.Real Killers (komentaru negali but Odessa James viska pasako uz save!)
2.El Dia De la Bestia
3.Evil Dead (Trilogy)
4.Texas Chainsaw Massacre (original)
5.Re-Animator
6.Predator
7.Zombie Flesh Eaters 1
8.Friday 13th (series till jason x)
9.Skinner
10.Porno Holocaust
cia aisqu gal ne pats tas deshimtukas bet kazkas panasaus, cia mazdaug tie filmai kuriuos daug kartu esu mates ir galiu ziuret iki shiol bei zinoma su ispudziu nepamirshtamu
Gal kada veliau padarysim 10 jp 10 hk 10 it 10 usa or something geriausiu filmeliu, nu zodziu. tikiuosi pamatyt ir kitu snukiu favoriteshit (:
tai tiek.
daug tu geru filmu yra ir sunku ish ju sudeliot top10, bet drasiai galiu sakyti, kad man visu laiku geriausias filmas yra all night long 2
taip pat nerejketu pamirshti kitu dvieju all night long daliu (1mos ir 3ios), children shouldnt play with dead things, evil dead, naked blood, scarecrows....
na vienu zhodzhiu ju yra, gal kada surashysiu, dabar sunkiai juos pagal vietas deliot:)
taip pat nerejketu pamirshti kitu dvieju all night long daliu (1mos ir 3ios), children shouldnt play with dead things, evil dead, naked blood, scarecrows....
na vienu zhodzhiu ju yra, gal kada surashysiu, dabar sunkiai juos pagal vietas deliot:)
Top10
Pradesiu nuo to, kad man labiau patinka tie siaubo filmai, kurie remiasi psichologija o ne aukos lavono mesinejimu. Siaip amerikieciai turbut procentaliai turi daugiausia psichologu, bet ju sekmingai Dream Works fabrikas dazniau daro kupinus spec efektu filmus (aisq yra isimciu). Europieciai sapnu fabrikui atsako filmais kupinais psichologinio siaubo. Deja nei Japonisku nei Hong Kong'o gamybos filmu nemaciau. Mano top 10 yra labai subjektyvus(jame keli popsiniai filmai) jame yra ir amerikieciu ir europieciu filmu:
1. The Ring (amer)
2. The Ring 2 (amer)
3. The Butterfly Effect
4. Funny Games ( Austru rezisierius Michaelis Heneke )
5. Stigmata
6. Purpurines upes
7. Eriuku tylejimas ( gana nevykes filmo tesinys Hanibalas )
8. Amityville Horror ( original )
9. Texas Chainsaw Massacre ( original )
10. Six - packs ( Prancuzu rezisierius Frederikas Diffentalis )
1. The Ring (amer)
2. The Ring 2 (amer)
3. The Butterfly Effect
4. Funny Games ( Austru rezisierius Michaelis Heneke )
5. Stigmata
6. Purpurines upes
7. Eriuku tylejimas ( gana nevykes filmo tesinys Hanibalas )
8. Amityville Horror ( original )
9. Texas Chainsaw Massacre ( original )
10. Six - packs ( Prancuzu rezisierius Frederikas Diffentalis )
-
- Neputiovas
- Posts: 9
- Joined: 2005-10-07, 14:10
- Location: Vilnius
Mano top 10
1.Romero ..Of The Dead serija (Night,Dawn,Day)
2.Alien,Aliens
3.Evil Dead,Saw
4.The Thing,Predator
5.City Of The Living Dead,Zombie Flesh Eaters,The Beyond,House By The Cemetary
6.Halloween,Friday 13
7.Texas Chainsaw Massacre (Original)
8.El Dia De La Bestia
9.Re-Animator
10.They Live,Cannibal Holocaust
Toks topas siandienai.Gal kada pasikeis..
1.Romero ..Of The Dead serija (Night,Dawn,Day)
2.Alien,Aliens
3.Evil Dead,Saw
4.The Thing,Predator
5.City Of The Living Dead,Zombie Flesh Eaters,The Beyond,House By The Cemetary
6.Halloween,Friday 13
7.Texas Chainsaw Massacre (Original)
8.El Dia De La Bestia
9.Re-Animator
10.They Live,Cannibal Holocaust
Toks topas siandienai.Gal kada pasikeis..
When there is no more room in hell...the dead will walk the earth
1.Halloween dalys(isskyrus 3)
2.Nightmare on Elm Street dalys
3.Texas Chainsaw Massacre dalys
4.Night of Demons dalys
5.Scream
6.Friday the 13 dalys(isskyrus ten kelios paskutines)
7.Romero of the Dead serijos
8.Aliens dalys
9.Return of the Living Dead dalys
10.Evil Dead dalys
nu ir galeciau vardint ir vardint
2.Nightmare on Elm Street dalys
3.Texas Chainsaw Massacre dalys
4.Night of Demons dalys
5.Scream
6.Friday the 13 dalys(isskyrus ten kelios paskutines)
7.Romero of the Dead serijos
8.Aliens dalys
9.Return of the Living Dead dalys
10.Evil Dead dalys
nu ir galeciau vardint ir vardint
Top 10
1.Ginger snaps (1 ir 2 dalis , nes pratesimas pirmos nors seip 3)
2.The hills have eyes
3.Amityvilio siaubas (nauja versija)
4.The Texas chainsaw massacre
5.Hellraiser 6,7
6.Tales from the Crypt (serijinis siaubiakas)
7.Poltergeist 1,2
8.Halloween 6,7
9.Styveno Kingo "Tai"
10.Nightmare on Elk street 3-6
mazdauk taip , taciau kiekvienas filmas turi savo pranasumu , vieni ziaurumo ir kanibalizmo kiti psichologiskumo , taciau kaikur buna tik viena ekstra gera vieta kur baisu ziuret , kaip pvz Imprint ten vare vinius i panagius , o daugiau nieko gero , ar pvz toks psichologiskai patrauklus zudikas ar laikina psichologiska baime , ko neuztenka geram filmui , su vaiduokliais filmai man baisiausi nes tai dokumentika ar panasios istorijos,taciau pas vaiduoklius tik vaiduoklishka baime , o kur itampa , ziaurumas ir t.t. tai to per mazai
2.The hills have eyes
3.Amityvilio siaubas (nauja versija)
4.The Texas chainsaw massacre
5.Hellraiser 6,7
6.Tales from the Crypt (serijinis siaubiakas)
7.Poltergeist 1,2
8.Halloween 6,7
9.Styveno Kingo "Tai"
10.Nightmare on Elk street 3-6
mazdauk taip , taciau kiekvienas filmas turi savo pranasumu , vieni ziaurumo ir kanibalizmo kiti psichologiskumo , taciau kaikur buna tik viena ekstra gera vieta kur baisu ziuret , kaip pvz Imprint ten vare vinius i panagius , o daugiau nieko gero , ar pvz toks psichologiskai patrauklus zudikas ar laikina psichologiska baime , ko neuztenka geram filmui , su vaiduokliais filmai man baisiausi nes tai dokumentika ar panasios istorijos,taciau pas vaiduoklius tik vaiduoklishka baime , o kur itampa , ziaurumas ir t.t. tai to per mazai
-
- SIAUBAS.LT tarnas
- Posts: 1131
- Joined: 2006-06-21, 10:56
- Location: Vilnius
- Contact:
Sunku desimtuka padaryt bet i galva shauna sitie dabar:
EVIL DEAD trilogija
George romero LIVING DEAD filmai night (1990), dawn ir day
RETURN OF THE LIVING DEAD pirmi trys
HELLRAISER serialas
BRAINDEAD (a.k.a. DEAD ALIVE)
TEXAS CHAIN SAW MASSACRE (1974)
RE-ANIMATOR
ZOMBI HOLOCAUST
ZOMBI 2
AFTERMATH
PHANTASM 2
ALIEN serialas
... ble nezinau, labai sunku apsispresti taip grieztai man labai daug filmu patinka
EVIL DEAD trilogija
George romero LIVING DEAD filmai night (1990), dawn ir day
RETURN OF THE LIVING DEAD pirmi trys
HELLRAISER serialas
BRAINDEAD (a.k.a. DEAD ALIVE)
TEXAS CHAIN SAW MASSACRE (1974)
RE-ANIMATOR
ZOMBI HOLOCAUST
ZOMBI 2
AFTERMATH
PHANTASM 2
ALIEN serialas
... ble nezinau, labai sunku apsispresti taip grieztai man labai daug filmu patinka
-
- šėtono įsikūnijimas
- Posts: 238
- Joined: 2007-01-02, 21:08
-
- šėtono įsikūnijimas
- Posts: 238
- Joined: 2007-01-02, 21:08
Per beveik jau aštuonis mėnesius peržiūrėjau daugybę filmų, tad sarašas atrodo kitaip:
1.Evil Dead/Evil Dead II
2.Devil's Rejects
3.The Texas Chainsaw Massacre
4.Nightmare on Elm Street
5.The Exorcist
6.Nekromantik 2
7.Rednect Zombies
8.Silent Night, Deadly Night
9.Dead Silence
10.The Ring/The Ring II
Azijiečių:
1.All Night Long 2
2.Doll Master
3.Shutter
4.Ichi The Killer/Ichi The Killer II
5.Tetsuo
6.Guinea pig/ I; II; III
7.The Alone
8.Naked Blood
9.Inner Senses
10.Junk
1.Evil Dead/Evil Dead II
2.Devil's Rejects
3.The Texas Chainsaw Massacre
4.Nightmare on Elm Street
5.The Exorcist
6.Nekromantik 2
7.Rednect Zombies
8.Silent Night, Deadly Night
9.Dead Silence
10.The Ring/The Ring II
Azijiečių:
1.All Night Long 2
2.Doll Master
3.Shutter
4.Ichi The Killer/Ichi The Killer II
5.Tetsuo
6.Guinea pig/ I; II; III
7.The Alone
8.Naked Blood
9.Inner Senses
10.Junk
Tavo nukraujavimas yra mano pasitenkinimas.
-
- SIAUBAS.LT tarnas
- Posts: 1238
- Joined: 2007-07-12, 05:16
- Location: Vilnius
- Contact: