Paskutinis matytas horror filmas
Moderators: Slasher, Otis, ZeaLot
Jack Frost (1996) - serial kileris nelaimingo atsitiktinumo dėka patapo sniego seniu besmegeniu , bet tai nesutrukdė jam tęsti toliau savo "misiją" . Smagiai kvailokas filmas, vietomis net lėkštoki juokeliai negadino reikalo. Pasirodo sniego senį ne taip paprasta ir sunaikinti
Black Sheep (2006) - su avimis dar neteko aplamai matyti ar bent girdėti animal horror filmo. Jau vien tai daro filmą orginalų, priedo tai New Zeland produkcija, suteikia filmui savito kolorito. Ir dar vienas didelis pliusas - tai horror komedija su daug gore. Dabar sutikus gyvą avį manau rekės laikytis tolėliau
Marauders (1986) - australų mažabiudžetis filmas, gal ne visai įsipaišantis į horror rėmus, tačiau pakankamai žiaurus ir absurdiškas . Praktiškai visą filmą , porą pankų, nepankų ar post pankų blaškosi, važinėja mašina ir žudo, prievartauja, smurtauja . Besivydami vieną porelę atsiduria už miesto, ten susiduria su vietiniais provincialais . Vietom net darosi panašu į post apokaliptinį pasaulį. Galima paminėt dar įdomų nufilmavimą, neįprastą tokio biudžeto filmams, muzika ir tokia link synhpopo, new wave visai tinkama tai aplinkai. Ganėtinai nustebinęs, orginalus filmas.
Black Sheep (2006) - su avimis dar neteko aplamai matyti ar bent girdėti animal horror filmo. Jau vien tai daro filmą orginalų, priedo tai New Zeland produkcija, suteikia filmui savito kolorito. Ir dar vienas didelis pliusas - tai horror komedija su daug gore. Dabar sutikus gyvą avį manau rekės laikytis tolėliau
Marauders (1986) - australų mažabiudžetis filmas, gal ne visai įsipaišantis į horror rėmus, tačiau pakankamai žiaurus ir absurdiškas . Praktiškai visą filmą , porą pankų, nepankų ar post pankų blaškosi, važinėja mašina ir žudo, prievartauja, smurtauja . Besivydami vieną porelę atsiduria už miesto, ten susiduria su vietiniais provincialais . Vietom net darosi panašu į post apokaliptinį pasaulį. Galima paminėt dar įdomų nufilmavimą, neįprastą tokio biudžeto filmams, muzika ir tokia link synhpopo, new wave visai tinkama tai aplinkai. Ganėtinai nustebinęs, orginalus filmas.
Death Proof (2007) - man patiko. žinoma nėra daug siaubo (net masčiau ar jo nereikėtų rašyti prie "paskutinio matyto nehorror filmo") , bet filmas smagus. Smagus - būtent tokiu žodžiu jį apibūdinčiau. Pliusų nevardysiu - kas matė puikiai patys žinote juos. Bet vienas nusiskundimas iš mano pusės - galėjo ir antroje filmo pusėje palikti tuos trigdžius - ekrane nuolat blyksinčias dėmeles ir taškus, nes tai tikrai sukelia tokią gerą nuotaiką ir to pasigedau pabaigoje.
"If two grown men can't make a pervert happy for a few minutes, in order to watch a film about zombies, then maybe we should all just move to Iran!"
Dead Silence (2007) [Special Features] - įdomiai pasakoja, rodo. O James Wan toks jaunas atrodo, tikrai nepasakyčiau, kad jam 30 metų , max 25 duočiau, nors gal tik man taip atrodo, bet tikrai nedaug 30-mečių dažosi raudonais ruožais plaukus. O šeip įdomi visa istorija ir kūrėjų / aktorių komentarai. Patiko dar vaizdai, kuriuose aiškinama kaip Specialiuosius efektus sukūrė, ar kaip rodo Make-up darymą. Siūlau pažiūrėti, apie 30-40 min ten, beje Alternative Ending turbūt labiausiai nepatiko, na gerai, kad jos nepanaudojo, turbūt patys matė, kad ne kas.
The Killer Reserved Nine Seats (1974) - mistifikuotas giallo, ne visai būdingas tradiciniams to žanro filmams. Tačiau muzika, erotika, atmosfera įstato šį filmą į giallo rėmus. Devyni žmonės vienaip ar kitaip susiję, patenka į užmirštą didžiulio teatro pastatą. Neužilgo prasideda jų po vieną naikinimas, pagal vienam piešinėlyje pateiktą istoriją. Kai kurios žudymo scenos gan išradingos. Kam patinka giallo manu nenusiviltų pažiūrėję .
Plutonium Baby (1987) - paprastas pigus filmiūkštis, visai lengvai ir nenuobodžiai susižiūrėjęs. Pagrindinis veikėjęs paauglys. Prasidedant filmui sekė užrašas, kad jis gimęs švytėjo tamsoje, tik deja to nerodė . O jo motina buvo paveikta radiacijos eksperimentų ir dabar visa išsimutavusi blaškosi miškuose, kur vėl apsireiškia tie patys žmonės darę eksperimentus. Prasideda tokie gaudymai-šaudymai, truputis goro, mutavę padarai, radiacijos pilna statinaitė, mutavę padarai, tenagerių porelės atvykusios iškylauti. Linksmass blogas filmas . Troma užsiima distribucija šio radioaktyvaus produkto
Plutonium Baby (1987) - paprastas pigus filmiūkštis, visai lengvai ir nenuobodžiai susižiūrėjęs. Pagrindinis veikėjęs paauglys. Prasidedant filmui sekė užrašas, kad jis gimęs švytėjo tamsoje, tik deja to nerodė . O jo motina buvo paveikta radiacijos eksperimentų ir dabar visa išsimutavusi blaškosi miškuose, kur vėl apsireiškia tie patys žmonės darę eksperimentus. Prasideda tokie gaudymai-šaudymai, truputis goro, mutavę padarai, radiacijos pilna statinaitė, mutavę padarai, tenagerių porelės atvykusios iškylauti. Linksmass blogas filmas . Troma užsiima distribucija šio radioaktyvaus produkto
Catacombs (2007) - nuėjau į kiną, jau gal mėnuo kaip nebuvau ten ir išties beveik nenusivyliau. Filmas pasirodė gan vidutiniškas, buvo visai neblogų vietų, bandyta sukurti šiurpią atmosferą, didžioji dalis filmo vyksta beveik visiškoje tamsoje, žibintuvėlio šviesios ir pan. . Labiausiai nustebino pabaiga, tikrai tikėjausi labiau tipiškesnės, o viskas šiek tiek apsivertė, kažkas panašaus kaip James Wan ir Leigh Whannell padarė Dead Silence, tačiau man išties patiko tokia pabaiga, galima šiek tiek pamąstyti net, kodėl taip atsitiko , kas privertė taip atsitikti? ir pan. Kokius 6.5 gal 7/10 duočiau.
Jei ketinate žiūrėti šį filmą namie, siūlyčiau siųstis geresnės kokybės, nes kaip sakiau beveik visą filmą vyrauja tamsa, juoda spalva, kuri dažnai prastesnės kokybės relyzuose būna ištampyta, pilki kvadratėliai ir pan. , manau tai gadintų filmo atmosferą.
Jei ketinate žiūrėti šį filmą namie, siūlyčiau siųstis geresnės kokybės, nes kaip sakiau beveik visą filmą vyrauja tamsa, juoda spalva, kuri dažnai prastesnės kokybės relyzuose būna ištampyta, pilki kvadratėliai ir pan. , manau tai gadintų filmo atmosferą.
-
- SIAUBAS.LT tarnas
- Posts: 1131
- Joined: 2006-06-21, 10:56
- Location: Vilnius
- Contact:
TEXAS CHAINSAW MASSACRE: The Beginning
http://kirashorror.blogspot.com/2007/09 ... nning.html
DEAD SILENCE
http://kirashorror.blogspot.com/2007/09 ... lence.html
http://kirashorror.blogspot.com/2007/09 ... nning.html
DEAD SILENCE
http://kirashorror.blogspot.com/2007/09 ... lence.html
I am the devil. And I'm here to do the devil's work.
http://kirashorror.blogspot.com/
http://kirashorror.blogspot.com/
Id (2005) - tai antras Kei Fujiwaros (ji vaidino Tetsuo) filmas. Pirmas buvo sukurtas 1996 m. , vadinosi Organ. Kas keisčiausia, kad beveik po 10 metų režisierės filmas Id (arba japoniškai Ido) vėl labai panašiaia aptaškytas purvu, iškrypimais, krauju ir organais. Po teisybei tai sunku net apibrėžti filmo žanrą. žmogus keliaudamas, atsiduria kiaulių fermoje, kur purvinam chaose gyvena ir dirba krūva pakrypusių bepročių. Visas siužetas gan keistai suskirstytas į atskiras daleles su įdomiais pavadinimais. Dėl siužeto kažką pakomentuoti nelabai galiu, ten į pabaigą viskas perauga į visišką shyzą, tad geriau pačiam pamatyti. Vis dėlto, Id bus iš tų filmų, kurie neužsimiršta. Nors populiarumo, net neabejoju šis filmas nepelnys.
Jei ką domina, linkas čia ---> viewtopic.php?t=573
Jei ką domina, linkas čia ---> viewtopic.php?t=573
-
- šėtono įsikūnijimas
- Posts: 238
- Joined: 2007-01-02, 21:08
Wind Chill (2007)- Būna ir geresnių... Per ilgas ir nuobodokas pasirodė. Filmo pabaigą vos datempiau.
Damien: Omen II (1978) - Išties geras The Omen tęsinys. Galbūt padarė netgi didesnį ispūdį nei pirmoji dalis. Antroje dalyje, paūgėjęs Damienas jau supranta, kad jis yra kitoks negu kiti, bet nieko pakeisti nebegali. Aplinkiniai baiminasi dėl vaiko, o pastarasis tik rezga planus.
Damien: Omen II (1978) - Išties geras The Omen tęsinys. Galbūt padarė netgi didesnį ispūdį nei pirmoji dalis. Antroje dalyje, paūgėjęs Damienas jau supranta, kad jis yra kitoks negu kiti, bet nieko pakeisti nebegali. Aplinkiniai baiminasi dėl vaiko, o pastarasis tik rezga planus.
Last edited by -=HorRoR=- on 2007-09-05, 17:30, edited 1 time in total.
Tavo nukraujavimas yra mano pasitenkinimas.
Rinne (2005) aka Reincarnation - vienas iš After Dark Horrorfest filmų, na, kad filmas Japonų jau daug ką pasako, išties "kitoks" filmas, nei visi kiti šios 'serijos' 7 filmai. Man patiko, buvo įdomu, o galas nenuspėjamas ir įtemptas, iš pradžių atrodė šiek tiek kitaip, tačiau kai paaiškėjo, kas ta mergina iš tikro, tai pribloškė. Gerai pastatyas, įdomus filmas, tik jei akys pavargusios šiek tiek subtitrus skaityti sunkoka, tai ši problema buvo vienintelė.
Zombie Diaries - kažkaip atrodė, kad jau minėjau šitą filmą, nors posto neradau. Vienžo šių metų filmas, relyzas atsirado gal prieš kokią savaitę. Veiksmas vyksta Anglijoje. Zombiai. Viskas nufilmuota Bleiro raganos stiliumi, lyg viskas būtų iš tikrųjų - specialistų komentarai, atsitiktinių praeivių nuomonės, pranešimai per žinias, bėgimai nuo zombių... Išties gan originalus filmas, galima įsijausti, kad zombiai tikrai egzistuoja. :) 7/10
The House That Dripped Blood (1971) - o čia tai HORROR filmas! Seniai nebuvau taip sužavėtas! Filmas susideda iš keturių pasakojimų apie namą ir jame vykusius įvykius, kuriuos pasakoja žmogelis nuomojantis tą namą. O jis ypatingas tuo, kad vis kam nors atsikrausčius, vyksta keisti dalykai, kuriuos padaro patys žmonės. Filme jokio gore, tačiau gana baisus, tikra old school dvasia, vaikystėje būtų man buvęs LABAI baisus. :) Kas nematę, PRIVALO pažiūrėti šį horror šedevrą. 10/10
The House That Dripped Blood (1971) - o čia tai HORROR filmas! Seniai nebuvau taip sužavėtas! Filmas susideda iš keturių pasakojimų apie namą ir jame vykusius įvykius, kuriuos pasakoja žmogelis nuomojantis tą namą. O jis ypatingas tuo, kad vis kam nors atsikrausčius, vyksta keisti dalykai, kuriuos padaro patys žmonės. Filme jokio gore, tačiau gana baisus, tikra old school dvasia, vaikystėje būtų man buvęs LABAI baisus. :) Kas nematę, PRIVALO pažiūrėti šį horror šedevrą. 10/10