Paskutinis matytas horror filmas
Moderators: Slasher, Otis, ZeaLot
keista,pagal mane visos 3 Return of the Living Dead dalys labai geros,isvis vieni geriausi zombiu filmai,na bet cia pagal skonizombi wrote:Ką tik pažiūrėjau The Return of The Living Dead 3. Kažkaip nepatiko. Niekaip nesilygina su pirmosiomis dalimis - jokio humoro, zombiai darosi pernelyg mąstantys, tų zombių vos keletas. Nuobodu, net gore nedaug buvo, gal tai būtų kažkiek kompensavę.
Iš viso jų penkios yra.Muzonas wrote:keista,pagal mane visos 3 Return of the Living Dead dalys labai geros,isvis vieni geriausi zombiu filmai,na bet cia pagal skonizombi wrote:Ką tik pažiūrėjau The Return of The Living Dead 3. Kažkaip nepatiko. Niekaip nesilygina su pirmosiomis dalimis - jokio humoro, zombiai darosi pernelyg mąstantys, tų zombių vos keletas. Nuobodu, net gore nedaug buvo, gal tai būtų kažkiek kompensavę.
Na, man trečia dalis nepatiko, nieko bendro su pirmom dviem neturėjo. Man jis kažkoks ne "tr00" :-) Bet pritariu, kiekvienam pagal skonį.
-
- SIAUBAS.LT tarnas
- Posts: 1131
- Joined: 2006-06-21, 10:56
- Location: Vilnius
- Contact:
tai jo ,faktiskai uzfiksuotos 5 dalys,bet tie Necropolis ir Rage ar kaip ten ,paskutinis brudas ,nepatariu gaisint su jais laiko,tik sugadina Return of the Living Dead pirmu triju daliu filmo varda,pigaus biudzeto filmai...zombi wrote:Iš viso jų penkios yra.Muzonas wrote:keista,pagal mane visos 3 Return of the Living Dead dalys labai geros,isvis vieni geriausi zombiu filmai,na bet cia pagal skonizombi wrote:Ką tik pažiūrėjau The Return of The Living Dead 3. Kažkaip nepatiko. Niekaip nesilygina su pirmosiomis dalimis - jokio humoro, zombiai darosi pernelyg mąstantys, tų zombių vos keletas. Nuobodu, net gore nedaug buvo, gal tai būtų kažkiek kompensavę.
Na, man trečia dalis nepatiko, nieko bendro su pirmom dviem neturėjo. Man jis kažkoks ne "tr00" Bet pritariu, kiekvienam pagal skonį.
Na, dauguma labai gerų filmų yra mažo biudžeto. :-) Bet apie tas dvi dalis girdėjau, kad labai nekokios. Vapše dauguma naujų zombinių filmų užknisa.Muzonas wrote:tai jo ,faktiskai uzfiksuotos 5 dalys,bet tie Necropolis ir Rage ar kaip ten ,paskutinis brudas :x ,nepatariu gaisint su jais laiko,tik sugadina Return of the Living Dead pirmu triju daliu filmo varda,pigaus biudzeto filmai...
5ive Girls - istorija gal ir nieko, bet labai jau nuobodus kazkaip. Mazai veiksmo, siek tiek itampos vietomis gal yra. O seip idomiausios buvo paskutines 15 ar 10min , kai pradejo zudyt visas , tada veiksmo uzteko. O jau tas "velnias" ar kas ten per daiktas graziai "padarytas" / pavaizduotas. Man patiko ta vieta (cia apie pati gala), kai islindo is jos kuno jis.
Duociau kokius 6/10 ... gal 6.5/10 ... Seniai nebuvau mates jokio filmo, vien pamatyt kazka jau buvo idomu
Duociau kokius 6/10 ... gal 6.5/10 ... Seniai nebuvau mates jokio filmo, vien pamatyt kazka jau buvo idomu
heh, visai įdomiai skamba. reiks žvilgtelt5ive Girls
Canes (2006) - nieko ypatingo, su Furlongu pagrindiniam vaidmenyje (deja, jis man visai čia nelipo), apie velnio lazdą, kuri padėdėdama bėdoje pasima savo. Dar antraplaniame vaidmenyje pasireiškia Madseno talentas, atliekant blogiečio rolę. Tačiau labiausiai iš filmo įsiminė lazda . Perdaug nerekomenduoju, bet pažiūrėt galima jei nematę:)
Stones of Death (1988) - australų filmas, per daug nieko neišsiskiriantis iš didelio kiekio to meto horror produkcijos, išskyrus viena siužeto detale - įdomus įspėjimo apie mirtį metodas, kai sapne sutinkamas beveidis aborigenas perduoda akmenį, o prabudus tas akmuo būna tavo rankoje. Visai įdomiai šitos filmo vietos susižiūrėjo.
Saw III - antra karta paziurejau, man Saw tai filmai kuriu niekada nenusibos ziuret ir visada bus idomu, ziuredamas likau priblokstas kaip po pirmo karto. Ta 1h 40min prabego kaip 10min, tiesiog taip buvo idomu ir net nepastebejau kaip greitai prabego laikas.
Pabaiga puiki, muzika puiki. Viskas parinkta labai gerai. Su malonumu paziuresiu dar karta pirma dali artimiausu laiku.
Pabaiga puiki, muzika puiki. Viskas parinkta labai gerai. Su malonumu paziuresiu dar karta pirma dali artimiausu laiku.
Psycho (1960) - pagaliau perziurejau, nors seniai jau dulkejo PC kamputyje. Na galiu pasakyti, kad Hichkokas turejo talenta ir sis filmas tai patvirtina. Ziurint filma pastebejau daug elementu kurie buvo jau matyti veliau isleistuose (ir ne tik horror) filmuose - taigi filmas padare ispudi ne tik man. Nors tokio senumo filmus ziuriu retai, bet sita tikrai buvo idomu ziureti, net smalsu laukti kol viskas isaiskes. Puikiai priderinta muzika. Ir jau vien ko verta klasika tapusi zmogzudystes duse scena
"If two grown men can't make a pervert happy for a few minutes, in order to watch a film about zombies, then maybe we should all just move to Iran!"
The Texas Chainsaw Massacre (2003) - prisipazinsiu kad TCM pradejau ziuret nuo paskutiniojo 2006-uju Priesistores. Laikausi nuomones kad geriausias turetu but dar taip mano ir nematytas pirmasis TCM. Remeikas tuo tarpu stipraus ispudzio nesudare. Atvirai turiu prisipazinti kad vienintelis dalykas kuris pritrauke demesi - isgyvenusios merginos papai (tuo labiau kad begioja su aptemta palaidine ir dar visa laika apipilama vandeniu). Taigi laukiu kol persius original version .
"If two grown men can't make a pervert happy for a few minutes, in order to watch a film about zombies, then maybe we should all just move to Iran!"
manyčiau padarei klaidą, pirma remeiką peržiūrėdamasLaikausi nuomones kad geriausias turetu but dar taip mano ir nematytas pirmasis TCM. Remeikas tuo tarpu stipraus ispudzio nesudare.
sugalvota gal ir gerai, bet neįgyvendinta. Pakankamai nuobodokas.Severed(2005)
Carpenter (1989) - psichinės ligos nuotaikom dvelkiantis filmas. Prie viso to dar apsireiškia stalius, išradingai panaudojantis savo darbo įrankius ant visokių netikėlių . Vietom tikrai neblogai žiūrisi, bet visumoj tai daug trūkūmų iki gero horror filmo.
The Being (1983) - turbūt vienas iš Alien padaro populiarumo įtakotų filmų. Vaidyba, siužetas labiau panešėtų į trash , bet nufilmavimas, varvantis monstras, soundas padaro filmą visai padoriai žiūrimu. Na ir monstras visai neblogai darbuojasi su mažo miestelio gyventojais .
Razorback (1984) vienas iš mano vaikystės filmų siaubo žanro kuriuos žiūrėjau. Pagrindinis baisuoklis ten didžiulis šernas kuris net ir namą kiaurai gali praeiti, o žmones į skutelius sudraskyti.Tada ir man labai patiko ir netgi baisoka buvo žiūrint šį filmą. Deja dabar peržiūrėjęs labai labai nusivyliau tuo ką pamačiau. Nei kokio siaubo nei ten kraujo nei įtampos, fignia vienu žodžiu. 5/10
Creature (1998) Visai neblogas filmas apie mokslinį išradimą kariniams tikslams - ryklį su žmogaus mąstymu. Nors filmas ir igas, beveik 3 valandu, bet labai lengvai žiūrėjosi, buvo įtemptas ir vietomis labai jau neblogai jis tas aukas tvarkė Kietas „rykliukas“ ir su kojom ir su rankom ir dar sausumoje jam jokiu problemų. 8/10
Creature (1998) Visai neblogas filmas apie mokslinį išradimą kariniams tikslams - ryklį su žmogaus mąstymu. Nors filmas ir igas, beveik 3 valandu, bet labai lengvai žiūrėjosi, buvo įtemptas ir vietomis labai jau neblogai jis tas aukas tvarkė Kietas „rykliukas“ ir su kojom ir su rankom ir dar sausumoje jam jokiu problemų. 8/10