Paskutinis matytas horror filmas
Moderators: Slasher, Otis, ZeaLot
Re: Paskutinis matytas horror filmas
The Shrine (2010)
Ačiū Grabažiui už rekomendaciją
Iš pradžių atrodė, kad gali būt eilinis šūdas, bet nuo antros pusės tiesiog 10/10. Jaučiu žiūrėsiu dar kartą, nes labai zjbs
Ačiū Grabažiui už rekomendaciją
Iš pradžių atrodė, kad gali būt eilinis šūdas, bet nuo antros pusės tiesiog 10/10. Jaučiu žiūrėsiu dar kartą, nes labai zjbs
"Dump these chemicals in the graveyard, what could go wrong?"
-
- SIAUBAS.LT tarnas
- Posts: 1238
- Joined: 2007-07-12, 05:16
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: Paskutinis matytas horror filmas
The Shrine (2010)
Prisidedu prie pagyrų šiam filmui. Išties nustebino. Prasidėjo šūdinai, bet nuo vidurio ir link pabaigos jau žiūrėjau susirietęs iš smalsumo patiko pabaiga. Tokia lakoniška, bet įspūdinga tuo pačiu. Vienu žodžiu, filmas vertas pamatyti. Priminė Indsidious, Exorcist'ą vietomis.
Prisidedu prie pagyrų šiam filmui. Išties nustebino. Prasidėjo šūdinai, bet nuo vidurio ir link pabaigos jau žiūrėjau susirietęs iš smalsumo patiko pabaiga. Tokia lakoniška, bet įspūdinga tuo pačiu. Vienu žodžiu, filmas vertas pamatyti. Priminė Indsidious, Exorcist'ą vietomis.
Re: Paskutinis matytas horror filmas
Alien vs Ninja - jeigu ten keletas veikėjų mažiau išsidirbinėtų vaidindami, tai gal ir užkabinę būtų. Be keletos prikolnų vietų, filmas labai šiaip sau susižiūrėjo.Eikantas wrote:atsiradus kiek laiko ir užplaukus projaponiškai nuotaikai, pažiūrėjau pora Sushi Typhoon prodiusuotų filmų - rimtą ir nerimtą.
Alien VS Ninja (2010) kvailas pigus filmas, buvo visai smagu.
Cold Fish (2010) naujas Shion Sono opusas. O taip, patiko man šitas.
Cold fish - Shion Sono turbūt nekuria nuobodžių, neorginalių filmų. Cold fish dar viena jo nesveiko pasaulio vizija. Kažkuria prasme vertė prisiminti Miike "Visitor Q"...
Re: Paskutinis matytas horror filmas
The Dark Side of the Moon (1990)
Oja. Paskutinį kartą kaip Videokauką žiūrėdamas jaučiausi tik į Dead Space galą. Šįkart tas videokaukiškas jausmas neapleido nuo pradžios iki titrų Aktoriai šįkart geresni, FX irgi. Bet aukščiau B lygio kartelės vistiek neiššoka. Nepaisant to, pilmas visai kalė ins klynas. Ateityje kosmose palydovų techninę priežiūrą atliekantis ekipažas pasijunta kaip į bermudų trikampį papuolęs... Šiek tiek priminė Event Horizon.
Oja. Paskutinį kartą kaip Videokauką žiūrėdamas jaučiausi tik į Dead Space galą. Šįkart tas videokaukiškas jausmas neapleido nuo pradžios iki titrų Aktoriai šįkart geresni, FX irgi. Bet aukščiau B lygio kartelės vistiek neiššoka. Nepaisant to, pilmas visai kalė ins klynas. Ateityje kosmose palydovų techninę priežiūrą atliekantis ekipažas pasijunta kaip į bermudų trikampį papuolęs... Šiek tiek priminė Event Horizon.
"teka gyvenimėlis šiknos grioveliu..." c.p. E.M.
Re: Paskutinis matytas horror filmas
Maniac Cop (1988)
Pagaliau peržiūrėjau
Visai toks pofik šūdukas, tik ta merga užkniso - dirba policijoj, bet spiegia kaip eilinė scream queen
Pagaliau peržiūrėjau
Visai toks pofik šūdukas, tik ta merga užkniso - dirba policijoj, bet spiegia kaip eilinė scream queen
"Dump these chemicals in the graveyard, what could go wrong?"
Re: Paskutinis matytas horror filmas
The Shrine (2010) - nepatiko keista, kad daugumai patiko
Creature 2011 - gyvunas zudikas, slasheris, biski gore?, padoriai nudity, Sid Haig ir visai fun. (didelis kratinys visokiu zanru filme, bet ziurima tikrai)
Red White & Blue (2010) - labai gerai suejo netgi nesveikai galima sakyt rekomenduoju.
Too Scared to Scream (1985) - Puikus old schoolinis trashas.
Orphan Killer (2011) - grazus goras ipatingai patiko o s o m !
Gingerdead Man 1,2 *2005-2008 - Super comedy horror nebuvau mates tokiu tipo kaip Jack Frost laukiu trecios dalies nors netikiu pasisekimu
Little Deaths 2011 - Oooo koks fn strange filmas, bet patiko kaip nufilmuota ir ideja good shit.
Ziurejau labai daug po to kaip nebedirbau, bet ant tiek patingau, kad nerasiau forume, o dabar jau nihuja neatsimenu kokiu sudo priziurejau anyway pasistengsiu dazniau rasyt..
Creature 2011 - gyvunas zudikas, slasheris, biski gore?, padoriai nudity, Sid Haig ir visai fun. (didelis kratinys visokiu zanru filme, bet ziurima tikrai)
Red White & Blue (2010) - labai gerai suejo netgi nesveikai galima sakyt rekomenduoju.
Too Scared to Scream (1985) - Puikus old schoolinis trashas.
Orphan Killer (2011) - grazus goras ipatingai patiko o s o m !
Gingerdead Man 1,2 *2005-2008 - Super comedy horror nebuvau mates tokiu tipo kaip Jack Frost laukiu trecios dalies nors netikiu pasisekimu
Little Deaths 2011 - Oooo koks fn strange filmas, bet patiko kaip nufilmuota ir ideja good shit.
Ziurejau labai daug po to kaip nebedirbau, bet ant tiek patingau, kad nerasiau forume, o dabar jau nihuja neatsimenu kokiu sudo priziurejau anyway pasistengsiu dazniau rasyt..
So Renee, I just wanted to know what it was like kissing Lucy Lawless?
Re: Paskutinis matytas horror filmas
Dahmer vs. Gacy 2011 - buvau pamirses, kad ziurejau sita absurda laukiu nesulaukiu Manson vs Dahmer vs Gein
O kaiptik aptikau 2013 projekta imdbpro http://www.imdb.com/title/tt1729610/ Dahmer vs Gacy 2: In Space (2013)
F u c k i n g H i l a r i o u s
O kaiptik aptikau 2013 projekta imdbpro http://www.imdb.com/title/tt1729610/ Dahmer vs Gacy 2: In Space (2013)
F u c k i n g H i l a r i o u s
So Renee, I just wanted to know what it was like kissing Lucy Lawless?
Re: Paskutinis matytas horror filmas
Proie (2010) - visai neblogas prancūzų ekologinis-medžioklinis horror . Nemalonią aplinką pavyko sukurti, ypač medžioklės metu, tarp visokių užterštų pelkių, piktų gyvūnų. Medžioklės finišas ir ganėtinai vykęs. 8/10
Ubaldo Terzani Horror Show (2010) - bandyta ir vietomis visai neblogai atkurta italų horror amžiaus filmų atmosfera. Išprotėjęs rašytojas su savo paslaptimis , gyvenantis nuošaliame name priima pasitobulinti horror filmų kūrėją, scenaristą.... 8/10
The Shrine (2010) - neskaitant to idiotiško east europe atvaizdavimo, filmas ir siužeto užmanymas labai vykusiai ir įtraukiančiai pateiktas 8/10
Secuestrados (2010) - ispanų toks nelabai orginalaus siužeto filmas, kai naktį į ramiai gyvenančios šeimos namą įsiveržia nusikaltėliai ir prasideda visokios vyjebatelstvos , bei kova dėl išlikimo. Visumoje neblogai. Įtampos buvo. 8/10
Le village des ombres (2010) - prancūzai, bet šįkartą labai jau vidutiniškai . Jaunuolių klajonės po miestelį iš kurio nepavyksta ištrūkti, didesnę laiko dalį vertė nuobodžiauti. 7/10
The Devil's Rock (2011) - nors ir gan nekokybiškai ir neįtikinamai atlikta techninė filmo pusė, bet nazi ocult horror tipo filmai visada įtraukia. Be to viskas vyksta didžiuliame betoniniame bunkeryje. New Zeland produkcija 8/10
Stake Land (2010) - lyg ir viskas yra tame filme ko reikia geram zombie kelio filmui (nors ten ir vampyrai) bet neužkabino, nors tu ką. Kas orginalu - tai atakos iš lėktuvų mėtant ant žemės vampyrus. Su zombiais manau tai nepavyktų 7/10
Ubaldo Terzani Horror Show (2010) - bandyta ir vietomis visai neblogai atkurta italų horror amžiaus filmų atmosfera. Išprotėjęs rašytojas su savo paslaptimis , gyvenantis nuošaliame name priima pasitobulinti horror filmų kūrėją, scenaristą.... 8/10
The Shrine (2010) - neskaitant to idiotiško east europe atvaizdavimo, filmas ir siužeto užmanymas labai vykusiai ir įtraukiančiai pateiktas 8/10
Secuestrados (2010) - ispanų toks nelabai orginalaus siužeto filmas, kai naktį į ramiai gyvenančios šeimos namą įsiveržia nusikaltėliai ir prasideda visokios vyjebatelstvos , bei kova dėl išlikimo. Visumoje neblogai. Įtampos buvo. 8/10
Le village des ombres (2010) - prancūzai, bet šįkartą labai jau vidutiniškai . Jaunuolių klajonės po miestelį iš kurio nepavyksta ištrūkti, didesnę laiko dalį vertė nuobodžiauti. 7/10
The Devil's Rock (2011) - nors ir gan nekokybiškai ir neįtikinamai atlikta techninė filmo pusė, bet nazi ocult horror tipo filmai visada įtraukia. Be to viskas vyksta didžiuliame betoniniame bunkeryje. New Zeland produkcija 8/10
Stake Land (2010) - lyg ir viskas yra tame filme ko reikia geram zombie kelio filmui (nors ten ir vampyrai) bet neužkabino, nors tu ką. Kas orginalu - tai atakos iš lėktuvų mėtant ant žemės vampyrus. Su zombiais manau tai nepavyktų 7/10
-
- SIAUBAS.LT tarnas
- Posts: 1238
- Joined: 2007-07-12, 05:16
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: Paskutinis matytas horror filmas
hehe prisitrėkštųSlasher wrote: Kas orginalu - tai atakos iš lėktuvų mėtant ant žemės vampyrus. Su zombiais manau tai nepavyktų
Re: Paskutinis matytas horror filmas
Population 436 (2006)
Labai patiko. Atmosfera primena originalųjį "Wicker Man". Limpbizkitų Fredas Durstas čia vaidina ko gero pirmąjį savo vaidmenį, ir, priešingai nei keliems kitiems po akimis pasimaišiusiems komentatoriams, man jo įkūnijamas šerifo padėjėjas yra netgi labai priimtinas. Tas personažo emocinis pasyvumas šitam filmui puikiai tinka. Šiaip rekomenduoju, jaučiu ir Kingo gerbėjams turėtų patikt
Labai patiko. Atmosfera primena originalųjį "Wicker Man". Limpbizkitų Fredas Durstas čia vaidina ko gero pirmąjį savo vaidmenį, ir, priešingai nei keliems kitiems po akimis pasimaišiusiems komentatoriams, man jo įkūnijamas šerifo padėjėjas yra netgi labai priimtinas. Tas personažo emocinis pasyvumas šitam filmui puikiai tinka. Šiaip rekomenduoju, jaučiu ir Kingo gerbėjams turėtų patikt
"Dump these chemicals in the graveyard, what could go wrong?"
Re: Paskutinis matytas horror filmas
dėl Durst'o ir prisimenu šitą senokai matytą filmą Keistai jis ten žiūrėjosi. Tikrai verta peržiūros juosta. Per metus paskutinius metus tokių ir geresnių ne daugiau 30-40 besukuria.Evilized wrote:Population 436 (2006)
Re: Paskutinis matytas horror filmas
Battleground (iš "Nightmares & Dreamscapes: From the Stories of Stephen King" serialo)
Labai patiko šita serija. Čia ne toks siaubas, kuris man baisus, bet viskas padaryta smagiai ir kokybiškai. Veža tas faktas, kad visą seriją nei vienas veikėjas neištarė nei žodžio
Labai patiko šita serija. Čia ne toks siaubas, kuris man baisus, bet viskas padaryta smagiai ir kokybiškai. Veža tas faktas, kad visą seriją nei vienas veikėjas neištarė nei žodžio
"Dump these chemicals in the graveyard, what could go wrong?"
Re: Paskutinis matytas horror filmas
Killjoy 3 (2010) - galvojau tik pradzia paziuresiu, bet taip itrauke, kad teko paziureti iki galo puikus bmovie is full moon.
So Renee, I just wanted to know what it was like kissing Lucy Lawless?
Re: Paskutinis matytas horror filmas
Ghosts of Mars (2001)
Ateitis, kolonizuojamas marsas, marso vaiduokliai. Apibendrinus, Wtf? Dude, seriously, wtf? Net ir samanė šito neišgelbėjo... Ai, viena vieta buvo gera - juokiaus, kur skardinę atidarinėjo Ai, ir dar Wanda De Jesus, bet, kad ją labai trumpai terodė... Juokinga skaityti komentarus imdb.com, kad su laiku šitas pilmas bus kultas. Kiek, 10 metų praėjo? Kažkaip kultu nekvepia
Crawler (2009)
Turėdamas kažkokį fetišą apsėstai technikai, negalėjau nepažiūrėti Crawler'io. Šįkart tautą bando gąsdinti buldozeris. Įspūdis, deja, labai vidutiniškas. Minusai - masturbacinės scenos, kur stengtasi parodyti vos ne visas buldozerio detales, labiau priminė parnūchą, o ne siaubaką. Aktoriniai sugebėjimai vyravo nuo visiško nulio iki vietinio miestelio teatro būrelio aktyvistų. Ir šiaip pats pilmas bereikalingai ištęstas - išmetus nieko neduodančius dialogus, aplinkos vaizdelius ir t.t., būtų drasiai viskas tilpę į valandą ir kelias minutes. Dabar gi teko kankintis valandą ir 40 minučių (nemėgstu prasukinėti pilmų). Traktoriaus geneologijos, manau, irgi nereikėjo atskleidinėti, nes buvo net nejuokinga. One-line'riai kultiniais tikrai netaps. Pagrindinė veikėja (Heidi Hawkins), panašu, kad buvo su push-up liemenėle - tai galėjo ir nenusirenginėti (kam griauti gražias iliuzijas?)... CGI... kodėl? OST'ui gabalus verčiau būtų paėmę iš M-1 plius praeito tūkstantmečio top 1000. Pliusai? Visai pusė velnio gore F/X. Pora vietų, kurios privertė krūptelėti. Na ir, žinoma, tie du papai. Kokie jie bebūtų, bet vistiek geriau negu nieko Įdomu ar tą apvalų užpakaliuką taip pat dengė kokie triusikai su implantais?
Vistik, jeigu labai norisi pašėlusio buldozerio, verčiau užmesti akis į 1974-ųjų Killdozer. Senesnis, efektų mažiau, bet kažkaip prisiminimai apie jį kuo šilčiausi. Nors ir mačiau keleri metai atgal
Attack the Block (2011)
Ateiviai puola daugiabutį? Woohoo! Kažkaip sunkiai įsivažiavo, bet paskui buvo visai nieko. Aišku, Critters'ai vistiek smagiau
Ateitis, kolonizuojamas marsas, marso vaiduokliai. Apibendrinus, Wtf? Dude, seriously, wtf? Net ir samanė šito neišgelbėjo... Ai, viena vieta buvo gera - juokiaus, kur skardinę atidarinėjo Ai, ir dar Wanda De Jesus, bet, kad ją labai trumpai terodė... Juokinga skaityti komentarus imdb.com, kad su laiku šitas pilmas bus kultas. Kiek, 10 metų praėjo? Kažkaip kultu nekvepia
Crawler (2009)
Turėdamas kažkokį fetišą apsėstai technikai, negalėjau nepažiūrėti Crawler'io. Šįkart tautą bando gąsdinti buldozeris. Įspūdis, deja, labai vidutiniškas. Minusai - masturbacinės scenos, kur stengtasi parodyti vos ne visas buldozerio detales, labiau priminė parnūchą, o ne siaubaką. Aktoriniai sugebėjimai vyravo nuo visiško nulio iki vietinio miestelio teatro būrelio aktyvistų. Ir šiaip pats pilmas bereikalingai ištęstas - išmetus nieko neduodančius dialogus, aplinkos vaizdelius ir t.t., būtų drasiai viskas tilpę į valandą ir kelias minutes. Dabar gi teko kankintis valandą ir 40 minučių (nemėgstu prasukinėti pilmų). Traktoriaus geneologijos, manau, irgi nereikėjo atskleidinėti, nes buvo net nejuokinga. One-line'riai kultiniais tikrai netaps. Pagrindinė veikėja (Heidi Hawkins), panašu, kad buvo su push-up liemenėle - tai galėjo ir nenusirenginėti (kam griauti gražias iliuzijas?)... CGI... kodėl? OST'ui gabalus verčiau būtų paėmę iš M-1 plius praeito tūkstantmečio top 1000. Pliusai? Visai pusė velnio gore F/X. Pora vietų, kurios privertė krūptelėti. Na ir, žinoma, tie du papai. Kokie jie bebūtų, bet vistiek geriau negu nieko Įdomu ar tą apvalų užpakaliuką taip pat dengė kokie triusikai su implantais?
Vistik, jeigu labai norisi pašėlusio buldozerio, verčiau užmesti akis į 1974-ųjų Killdozer. Senesnis, efektų mažiau, bet kažkaip prisiminimai apie jį kuo šilčiausi. Nors ir mačiau keleri metai atgal
Attack the Block (2011)
Ateiviai puola daugiabutį? Woohoo! Kažkaip sunkiai įsivažiavo, bet paskui buvo visai nieko. Aišku, Critters'ai vistiek smagiau
"teka gyvenimėlis šiknos grioveliu..." c.p. E.M.
-
- SIAUBAS.LT tarnas
- Posts: 1238
- Joined: 2007-07-12, 05:16
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: Paskutinis matytas horror filmas
The Human Centipede II (Full Sequence) (2011)
da fuck... vietomis tikrai šlykščiai padarytas filmas (na, gerąja prasme šlykščiai). Nežinau, ar geriau už pirmą dalį, bet kad gore daugiau tai čia faktas. Pabaiga tai išvis vos ne "over the top", nu bet pamatysit, nespoilinu. Antrąkart nežiūrėčiau jo.
da fuck... vietomis tikrai šlykščiai padarytas filmas (na, gerąja prasme šlykščiai). Nežinau, ar geriau už pirmą dalį, bet kad gore daugiau tai čia faktas. Pabaiga tai išvis vos ne "over the top", nu bet pamatysit, nespoilinu. Antrąkart nežiūrėčiau jo.