Senokai berašiau, tiesa sakant, dabar jau nebeturiu ir tiek laiko filmus žiūrėt, tai tik karts nuo karto
va kelis peržiūrėjau per paskutinius mėnesius.
Straw Dogs (2011) kam patinka tokio tipo filmai kaip Last House on the Left, I spit on your grave ir etc., tai sitas patiks, tiesa sakant, labai itrauke. Pradzia nieko gero nezadejo, bet po to prasidejo
vertinciau viena is geresniu 2011 siaubo/trileriu.
The Rite(2011) su egzorcismu man filmai visada patiko, taciau jau senokai geras buvo besukurtas. Na sitas gal ir neprilygsta legendiniam
Egzorcist filmui, taciau vertas demesio. Hopkinsas dar karta irode, kad yra puikus aktorius.
Red Riding Hood(2011) nezinau ar si filma prie siaubo galima priskirt, bet kadangi vilkolakiai filme laksto, tai uzskaitau prie siaubo ir visai nieko susiziurejo. Raudonkepuraites pasaka kitaip
Insidious (2011) geras filmas, nematytas siuzetas, itrauke, kam patinka Poltergeist tipo filmai, patiks ir sis.
Scream 4 (2011) na Scream 1-3 man patiko, tai 4 dalies nepamatyt, tiesiog negalejau. Nors sita 4 dali maciau gal pries 1 menesi, bet dabar puse siuzeto neatsimenu. Nieko gero, turbut, gal net ne turbut, o silpniausia is visu daliu. Vien tik is pagarbos Scream pirmom dalims, galima pasiziuret ir gal patiks.
The Ward(2011) geras, tikras sedevras. Na neveltui rezisierius pats senukas Carpenteris. Susiziurejo nuo pradzios iki pabaigos puikiai, pabaiga isvis netiketa buvo.
Priest(2011) pagal komiksus sukurtas filmas, kaip ir siaubo, kaip ir fantastika, kaip ir veiksmo, sunku viena zanra parinkti. Siaip lb ypatingo nieko nera, bet paziureti, kai nera ka, galima.
Final Destination 5(2011) na kaip ir Saw, kuriamas be pabaigos. Taciau man sios dalis nenusibosta, sita dali neisimtis, puikus siuzetas, verta paziureti, kas dar nematet.