Gal sukuriam ir dar vieną tokią temą tik su 2009 priekyje
Taigi, ką geresnio matėm iš 2009 metų produkcijos?
Pats šiek tiek vėliau prirašysiu.
2009 horrormovies
Moderators: Slasher, Otis, ZeaLot
-
- SIAUBAS.LT tarnas
- Posts: 1238
- Joined: 2007-07-12, 05:16
- Location: Vilnius
- Contact:
Na dar nemažai 2009-ųjų filmų nematyta ir laukia savo eilės. Bet galima pašnekėti apie tuos kuriuos mačiau ir (kas svarbiau) dabar prisiminsiu. Taip gan grubiai suskirsčiau į tris kategorijas pagal sukeltas emocijas:
Geri:
Carriers - daug praėjusių metų filmų nėra gryni siaubo filmų atstovai, o kažkokie hibridai, sulipdyti iš keletos žanrų. Carriers irgi tokia drama/trileris su siaubo elementais. Bet, net nepaisant užknisusios paranojos dėl gripo, filmas patiko.
D¸d sn¸ - smagus, lengvas, vietomis kvailas, bet tikrai neprailgęs.
Feast 3: The Happy Finish - na visi žinote kas čia per reikalas
Paranormal Activity - šito filmo labai neliaupsinsiu, nes super geras jis nėra (nors egzistuoja ir tokių nuomonių). Filmas labiausiai įsiminė dėl realistiškai įdiotiško vaikino personažo. Jeigu kūrėjų tikslas buvo pavaizduoti jį būtent tokį, tada tikrai užskaitau
Drag Me to Hell - pradžioje net nekilo abejonės, kad šį filmą nugrūsiu į vidutiniškų gretas. Bet blaiviai pagalvojus; atmetus tuos neatitikimus tarp lūkesčių ir galutinio rezultato; vertinant tiesiog kaip siaubo filmą, o ne "Raimi filmą" - galima padėti prie gerų.
Friday the 13th - sveikintina, kad nebuvo bandoma išradinėti dviračio ir daryti kažkokių didelių inovacijų. Tiesiog paimta ir priešais akis nudrėbta tai, ką Jason'as moka daryti geriausiai.
Halloween II - asmeniškai man šita dalis įsiminė labiau negu pirmoji. šalta, brutalu, stipru - super.
A Perfect Getaway - ramus, bet prie ekrano išlaikantis. Jau forume kelis kartus girtas.
Vidutiniški:
Doghouse - būtų galima priskirti ir geresniems, bet pamenu, kad judant link filmo pabaigos buvo suėmęs nemenkas nuobodulys. Reikėjo kažką šiek tiek kitaip pasukti.
Lesbian Vampire Killers - priskiriu prie siaubo, nors jo filme ir nepernelyg daug. Vieną kartą prie alaus žiūrėti galima.
Pandorum - vėl siaubo nelabai apstu, bet šiek tiek yra. Filmas neblogas, bet jokių didesnių prisiminimų sekančią dieną nebelieka.
The Haunting in Connecticut - nedrystu nei prie gerų statyti, o prie blogų jam iri nevieta. Taip ir lieka per viduriuką.
The Last House on the Left - net nežinau kodėl vertinu vidutiniškai. Galbūt todėl, kad matyta istorija ir pirmasis Craven'o originalas (nors originalu turbūt laikomas Bergman'o "Jungfrukällan") paliko didesnį įspūdį.
Blogi:
Zombieland - gamtos dėsniai teigia, kad sumaišius kilogramą džemo su kilogramu šudo, gausime du kilogramus šūdo. šitas filmas būtent toks. Pradžia lyg ir vidutiniška, atrodo gal ir neprailgs, bet paskui prasideda visos tos nesamonės ir norisi kuo greičiau tą filmą pamiršti.
SAW VI - na čia tradiciškai
The Final Destination - taip pat tingisi vardinti visas šito filmo blogybes. O blogiausia tai, kad sunku rasti kažkokių teigiamų žodžių.
Kai atrasiu laisvesnę minutę - pratesiu
Geri:
Carriers - daug praėjusių metų filmų nėra gryni siaubo filmų atstovai, o kažkokie hibridai, sulipdyti iš keletos žanrų. Carriers irgi tokia drama/trileris su siaubo elementais. Bet, net nepaisant užknisusios paranojos dėl gripo, filmas patiko.
D¸d sn¸ - smagus, lengvas, vietomis kvailas, bet tikrai neprailgęs.
Feast 3: The Happy Finish - na visi žinote kas čia per reikalas
Paranormal Activity - šito filmo labai neliaupsinsiu, nes super geras jis nėra (nors egzistuoja ir tokių nuomonių). Filmas labiausiai įsiminė dėl realistiškai įdiotiško vaikino personažo. Jeigu kūrėjų tikslas buvo pavaizduoti jį būtent tokį, tada tikrai užskaitau
Drag Me to Hell - pradžioje net nekilo abejonės, kad šį filmą nugrūsiu į vidutiniškų gretas. Bet blaiviai pagalvojus; atmetus tuos neatitikimus tarp lūkesčių ir galutinio rezultato; vertinant tiesiog kaip siaubo filmą, o ne "Raimi filmą" - galima padėti prie gerų.
Friday the 13th - sveikintina, kad nebuvo bandoma išradinėti dviračio ir daryti kažkokių didelių inovacijų. Tiesiog paimta ir priešais akis nudrėbta tai, ką Jason'as moka daryti geriausiai.
Halloween II - asmeniškai man šita dalis įsiminė labiau negu pirmoji. šalta, brutalu, stipru - super.
A Perfect Getaway - ramus, bet prie ekrano išlaikantis. Jau forume kelis kartus girtas.
Vidutiniški:
Doghouse - būtų galima priskirti ir geresniems, bet pamenu, kad judant link filmo pabaigos buvo suėmęs nemenkas nuobodulys. Reikėjo kažką šiek tiek kitaip pasukti.
Lesbian Vampire Killers - priskiriu prie siaubo, nors jo filme ir nepernelyg daug. Vieną kartą prie alaus žiūrėti galima.
Pandorum - vėl siaubo nelabai apstu, bet šiek tiek yra. Filmas neblogas, bet jokių didesnių prisiminimų sekančią dieną nebelieka.
The Haunting in Connecticut - nedrystu nei prie gerų statyti, o prie blogų jam iri nevieta. Taip ir lieka per viduriuką.
The Last House on the Left - net nežinau kodėl vertinu vidutiniškai. Galbūt todėl, kad matyta istorija ir pirmasis Craven'o originalas (nors originalu turbūt laikomas Bergman'o "Jungfrukällan") paliko didesnį įspūdį.
Blogi:
Zombieland - gamtos dėsniai teigia, kad sumaišius kilogramą džemo su kilogramu šudo, gausime du kilogramus šūdo. šitas filmas būtent toks. Pradžia lyg ir vidutiniška, atrodo gal ir neprailgs, bet paskui prasideda visos tos nesamonės ir norisi kuo greičiau tą filmą pamiršti.
SAW VI - na čia tradiciškai
The Final Destination - taip pat tingisi vardinti visas šito filmo blogybes. O blogiausia tai, kad sunku rasti kažkokių teigiamų žodžių.
Kai atrasiu laisvesnę minutę - pratesiu
"If two grown men can't make a pervert happy for a few minutes, in order to watch a film about zombies, then maybe we should all just move to Iran!"
Išties dar daug nematyta, bet pradėsiu ir aš minėti kas patiko.
Carriers - gan lengvas filmas, tiek siužeto tiek žiūrėjimo prasme. Bet kažkaip gerai žiūrėjosi.
D¸d sn¸ - super. Linksmas, įdomus, puikus kiekis gore ir maloni zombių išvaizda.
Feast 3: The Happy Finish - originalus, unikalus filmūkštis.
Friday the 13th - nieko naujo, bet susižiūrėjo kažkaip gerai. Ko tikėjaus tą ir gavau.
Harper's Island (TV show) - 13 dalių serialas. įtraukė.
Ink - nežinau kiek čia siaubo, daugiau turbūt mistinė drama tokia, bet vienas iš aplamai geriausių 2009 metų filmų man. Puikiai pastatytas, unikalus, nerėgėti vaizdai ir personažai, pribloškiantis.
Last House on the Left, The - solidus remake.
Paranormal Activity - turbūt reiktų prie 09 minėti jau. Kažkas šiek tiek kitokio ir neblogai padaryto.
Pandorum - manau vienas geriausių šių metų sci-fi horror kosmoso tema. Patiko ir net labai.
Perkins' 14
Saw 6
Zombieland - man patiko, nors nieko naujo, bet entertaining.
Carriers - gan lengvas filmas, tiek siužeto tiek žiūrėjimo prasme. Bet kažkaip gerai žiūrėjosi.
D¸d sn¸ - super. Linksmas, įdomus, puikus kiekis gore ir maloni zombių išvaizda.
Feast 3: The Happy Finish - originalus, unikalus filmūkštis.
Friday the 13th - nieko naujo, bet susižiūrėjo kažkaip gerai. Ko tikėjaus tą ir gavau.
Harper's Island (TV show) - 13 dalių serialas. įtraukė.
Ink - nežinau kiek čia siaubo, daugiau turbūt mistinė drama tokia, bet vienas iš aplamai geriausių 2009 metų filmų man. Puikiai pastatytas, unikalus, nerėgėti vaizdai ir personažai, pribloškiantis.
Last House on the Left, The - solidus remake.
Paranormal Activity - turbūt reiktų prie 09 minėti jau. Kažkas šiek tiek kitokio ir neblogai padaryto.
Pandorum - manau vienas geriausių šių metų sci-fi horror kosmoso tema. Patiko ir net labai.
Perkins' 14
Saw 6
Zombieland - man patiko, nors nieko naujo, bet entertaining.
Vykęs redvirus'o skirstymas, nugvelbsiu
Pagal tai, ką šiandien esu matęs:
Geri:
D¸d sn¸ - nazi zombies? Nice
Feast 3: The Happy Finish - rekomenduojama vartoti su pirmomis dalimis bei olumi - puikus siaubo komedijos pavyzdys
Lesbian Vampire Killers - pavadinimas iškalbingesnis nei aš
Doghouse - kariškių eksperimentas ir moteriškės zombės
Drag Me to Hell - visko saikingai.
Triangle - mistinis baubiakas, bet geras apskritai, o ne dėl to, kad veiksmas vyksta laive
Necromentia - Iš šiai dienai matytų, turbūt geriausias ir labiausiai įstrigęs 2009 metų laidos baubiakas Tiesa, horror'o kiek mažoka čia buvo
Dabar žiūriu, kad pagrindas komedijos ... kiba vitamino C trūksta
Pusė velnio:
The Unborn - baubiakas apie žydų mitologinį baubą Neblogi CGi ir šiaip pusė velnio
A Perfect Getaway - trileriokas apie tai, kaip reikia atspėti kuris iš tave supančių įsmeigs tau peilį kupron Pusė velnio
Blogi:
Against the Dark - S.Seagal'as ir zombiai/vampyrai. Jei ne S.Seagal'as su savo šutve, pilmas tikrai būtų buvęs pusė velnio Kita vertus jis (pilmas) vistiek yra so bad it's good
Pagal tai, ką šiandien esu matęs:
Geri:
D¸d sn¸ - nazi zombies? Nice
Feast 3: The Happy Finish - rekomenduojama vartoti su pirmomis dalimis bei olumi - puikus siaubo komedijos pavyzdys
Lesbian Vampire Killers - pavadinimas iškalbingesnis nei aš
Doghouse - kariškių eksperimentas ir moteriškės zombės
Drag Me to Hell - visko saikingai.
Triangle - mistinis baubiakas, bet geras apskritai, o ne dėl to, kad veiksmas vyksta laive
Necromentia - Iš šiai dienai matytų, turbūt geriausias ir labiausiai įstrigęs 2009 metų laidos baubiakas Tiesa, horror'o kiek mažoka čia buvo
Dabar žiūriu, kad pagrindas komedijos ... kiba vitamino C trūksta
Pusė velnio:
The Unborn - baubiakas apie žydų mitologinį baubą Neblogi CGi ir šiaip pusė velnio
A Perfect Getaway - trileriokas apie tai, kaip reikia atspėti kuris iš tave supančių įsmeigs tau peilį kupron Pusė velnio
Blogi:
Against the Dark - S.Seagal'as ir zombiai/vampyrai. Jei ne S.Seagal'as su savo šutve, pilmas tikrai būtų buvęs pusė velnio Kita vertus jis (pilmas) vistiek yra so bad it's good
"teka gyvenimėlis šiknos grioveliu..." c.p. E.M.
1.[Rec] 2
2.Feast 3: The Happy Finish
3.Dead Snow
4.The Human Centipede
5.Halloween II
5.Drag Me to Hell
6.Necromentia
7.The House of the Devil
8.The Descent: Part 2
9.Town Creek
10.Maskhead
11.Doghouse
12.Grotesque
13.Tony
14.Run! Bitch Run!
15.Triangle
16.Lesbian Vampire Killers
17.Imago mortis
18.Heartless
19.Giallo
20.Amer
21.The Reeds
22.La horde
23.Samurai Princess
24.The Last House on the Left
25.Pyatnitca. 12
26.The Hills Run Red
27.Yulenka
28.Messengers 2: The Scarecrow
29.All night long: Daredemo yokatta
30.Homecoming
2.Feast 3: The Happy Finish
3.Dead Snow
4.The Human Centipede
5.Halloween II
5.Drag Me to Hell
6.Necromentia
7.The House of the Devil
8.The Descent: Part 2
9.Town Creek
10.Maskhead
11.Doghouse
12.Grotesque
13.Tony
14.Run! Bitch Run!
15.Triangle
16.Lesbian Vampire Killers
17.Imago mortis
18.Heartless
19.Giallo
20.Amer
21.The Reeds
22.La horde
23.Samurai Princess
24.The Last House on the Left
25.Pyatnitca. 12
26.The Hills Run Red
27.Yulenka
28.Messengers 2: The Scarecrow
29.All night long: Daredemo yokatta
30.Homecoming