Industrial renginiai

Pokalbiai apie viską

Moderators: Slasher, Otis, ZeaLot, soundchaser

Slasher
Adminas
Adminas
Posts: 1762
Joined: 2005-10-05, 22:59
Location: Kaunas

Post by Slasher »

BloodRust wrote:Kilnika. ........ Man, beje, kaip tik atrodo, pradžioje jie ganėtinai tiko kaip renginį atidarantis projektas....
renginiui gal ir gerai, kad jie pirmi. Tik pats Klinikos pasirodymas pabaigoj, kai liaudis jau gerokai įšilus, labiau bendraujanti, manau būt dar įspūdingesnis :).
Meskiukas_Zudikas
SIAUBAS.LT tarnas
Posts: 1238
Joined: 2007-07-12, 05:16
Location: Vilnius
Contact:

Post by Meskiukas_Zudikas »

Lyg per rūką pamenu du debilus aprištom galvom ir besidarkančius.... Maniau čia mane jau veš... :lol:
GOREBORGAS
SIAUBAS.LT tarnas
Posts: 1131
Joined: 2006-06-21, 10:56
Location: Vilnius
Contact:

Post by GOREBORGAS »

Na aš nemoku apie tokius koncertus parašyt kaip Slasher, bet ambientai buvo tikrai gražu ir gerai. Toks tamsus pozityvas paliko. Vėlgi buvo keletas veidų iš forumo, nice :P renginys tikrai nenusileidžia pirmąjai, triukšmingajai daliai.
+ Gale netikėtas shitkoro pasirodymas labai pralinksmino :)
I am the devil. And I'm here to do the devil's work.
http://kirashorror.blogspot.com/
Eikantas
Kanibalas
Posts: 706
Joined: 2007-03-24, 06:33
Location: Vilnius

Post by Eikantas »

Na tikrai gražus renginys, maistas sielai. Ir noiziuko vietom šiek tiek padavė, čai tie užsieniečiai labiau. Tas šitkoro mutantas irgi geras buvo, visi tik vynioja kad tuos rimtus gražius muzikinius peizažus, tikiesi taip ir užbaigt, o čia pyst - psichas, smagiais skarmalais ir šiukšlėm apsikarstęs kriokia ant stalo :)
GOREBORGAS
SIAUBAS.LT tarnas
Posts: 1131
Joined: 2006-06-21, 10:56
Location: Vilnius
Contact:

Post by GOREBORGAS »

GRIAUDžIA GAUDžIA balandis@Ten pat kur ir praeitas aptartas :)
2009-04-24 penktadienis
Pradžia 20.00

P*RCL.SPN – harshreality (PL)
http://www.myspace.com/prclspn

KILL THE LIVER - noise'n'roll (PL)
http://www.myspace.com/killtheliver

SELYMES VIRAGSZIROM - harsh noise wall (PL)
http://selymesviragszirom.blogspot.com/

HANDSOME HEARTBREAKERS - harsh hoise! (PL)

VIDINė RAMYBė – noise (VILNIUS)
www.myspace.com/vidineramybe

BRūZGYNAI – noise abyss (VILNIUS)
http://www.arma.lt/bruzgynai/index.htm
I am the devil. And I'm here to do the devil's work.
http://kirashorror.blogspot.com/
Meskiukas_Zudikas
SIAUBAS.LT tarnas
Posts: 1238
Joined: 2007-07-12, 05:16
Location: Vilnius
Contact:

Post by Meskiukas_Zudikas »

bandysiu atlėkt 8)
Eikantas
Kanibalas
Posts: 706
Joined: 2007-03-24, 06:33
Location: Vilnius

Post by Eikantas »

ne visai industrial, bet kadangi noize, drone etc:

Image



JAUNA MUZIKA 2009

Balandžio 21–25 d.

šiuolaikinio meno centras, Vilnius



PRANEšIMAS SPAUDAI 2009 m. balandžio 8 d.


„Jaunоje muzikoje 2009“ – dėmesys vokalui ir fizinei sąveikai su skaitmeninėmis technologijomis


Septintus metus iš eilės permainingas elektroninės ir elektroakustinės muzikos erdves zonduojantis festivalis „Jauna muzika“ nė neketina sustoti ar sukti atgal prie muzikos, kurios sudėtyje nėra jokių neužgrūdintai klausai pavojingų „e“ priedų. Net pesimistiškiausių globalių prognozių akivaizdoje jis nuosekliai laikosi savo kurso: pristatyti įvairiais technologiniais kanalais sklindančias „e“ ženklu pažymėtos muzikos naujoves ir idėjas, kurias savo ruožtu skleidžia nenuilstamai eksperimentuojantys elektroninės muzikos gamintojai – institucijos ir visų pirma asmenybės. Būtent joms šių metų „Jaunoje muzikoje“ skiriamas ypatingas dėmesys.


Penkiuose festivalio koncertuose (balandžio 21–25 d.) šiuolaikinio meno centre pasirodys įvairių Europos šalių garso menininkai, atlikėjai ir kompozitoriai, kurių nesaisto griežti stilistiniai rėmai (nuo džiazo ir alternatyviojo roko iki elektroakustinių improvizacijų, post-click&cut, minimal house, noise, post-noise stilistikos ir audiovizualinių performansų), technologiniai apribojimai (kai kurie jų specialiai kuria sau tinkamas priemones) ar tapatybės vientisumas (dažnas turi net po kelis sceninius pseudonimus ir vienu metu kuria nieko bendra tarpusavyje neturinčią produkciją). Individualios išraiškos laisvė ir individualiems poreikiams pritaikytos technologijos – tokia galėtų būti viena vyraujančių šių metų „Jaunos muzikos“ temų.


Dviejuose festivalio koncertuose – pirmajame ir paskutiniajame – pristatoma leidybinė kompanija „Raster-Noton“ (Vokietija) yra kaip tik viena iš tokių institucijų, kuriose susilieja naujausi meno ir mokslo laimėjimai su eksperimentais elektroninės muzikos, vizualiųjų menų ir dizaino srityje. įvairius muzikos projektus, įrašus ir instaliacijas realizuojančios kompanijos kataloge – apie 70 albumų ir daugybė pripažintų menininkų. Kai kuriuos jau girdėjome ankstesniuose „Jaunos muzikos“ festivaliuose, tarp jų –Carsteną Nicolai, Ryojį Ikedą, Richardą Chartier, Franką Bretschneiderį ir kt. šiemet pažintį su šios kompanijos veikla pratęs danų atlikėjas Pixel (Jonas Egeskovas) su šių metų vasarį pasirodžiusiu albumu „The Drive“ (balandžio 21 d.) ir prancūzas Kanding Ray (David Letellier) su pernykščiu albumu „Automne fold“ (balandžio 25 d.). Kitą daugeliui laisvai eksperimentuojančių menininkų itin patrauklų veiklos modelį siūlo lenkų atlikėjas Hubertas Napiórskis, įkūręs nepriklausomą įrašų kompaniją „Astipalea Records“ ir jos rėmuose plėtojantis įvairias savo muzikinės veiklos kryptis, pasivadinęs keliais skirtingais pseudonimais. šįsyk Vilniuje jis koncertuos kaip Thaw – preparuotos, triukšmo, drone stiliaus ir konkrečiosios muzikos atlikėjas (balandžio 23 d.).


Festivalio programose taip pat jau ne vienerius metus šmėkščioja žmogaus sąveikos su skaitmeninėmis technologijomis, vadinamųjų „fizinių“, „kūniškų“ arba „lytimųjų“ sąsajų (physical/tangible interface) temos, taip tarsi bandant siūlyti alternatyvą jau tradiciniais tapusių (nešiojamųjų) kompiuterių dominavimui. Patį pirmąjį festivalio vakarą (balandžio 21 d.) turėsime unikalią progą iš arti išvysti ir išgirsti visiškai naujo tipo XXI a. elektroninį muzikos instrumentą – 2005 m. Barselonos Pompeu Fabra universiteto Muzikos technologijų grupės pristatytą „Reactable“. Tai interaktyvus muzikos instrumentas žaismingu pavadinimu (jį galima versti ir kaip „reaguojantį stalą“, ir kaip „gebantį reaguoti“), kuriuo grojama panašiai kaip dėliojamos vaikiškos „kaladėlės“ ant žaidimų stalo. Tik „kaladėlės“ čia nepaprastos – tai apie 40 skirtingų sintezatoriaus modulių, kurie ima švytėti pastatyti ant skaidraus stalviršio-ekrano ir skleisti garsus, sąveikaudami su kitais ant stalviršio esančiais objektais. Intuityvaus dizaino, „lengvai įkandamas“ naujokams ir nenuviliantis profesionalių atlikėjų, šis instumentas pastaraisiais metais pelnė daugybę apdovanojimų ir net aukščiausio lygio popžvaigždžių dėmesį.


Nepaklusnumą „laptopų diktatūrai“ jau antri metai „Jaunoje muzikoje“ demonstruoja ir lietuvių DIISSC orkestras, atlikimui naudojantis kompaktinių plokštelių grotuvus, laikmačius, savotiškas grafines partitūras bei kitokią low techniką, ir sakantis griežtą „ne!“ nešiojamųjų kompiuterių viešpatavimui ir giliamintiškam spoksojimui į kompiuterio ekraną. Pirmasis kolektyvo albumas „D. O.“ neseniai pelnė Geriausio 2008 m. elektroakustinio kūrinio vardą Lietuvos kompozitorių sąjungos organizuojamuose geriausių kūrinių apdovanojimuose. Internete publikuotą jo versiją (www.archive.org/details/ca205_do) jau parsisiuntė 30 000 vartotojų visame pasaulyje. šiemet festivalyje orkestras pristatys naują programą „Zipped and reemixxed“ (balandžio 22 d.). Pasak vieno iš kolektyvo narių, kompozitoriaus Jono Jurkūno, „tai bus muzikinio paveldo nuo Bacho, Ravelio iki Cage’o, Stockhauseno, Reicho, Merzbow ir kitų klasikų įkvėpta muzikinė kelionė, pasibaigianti Madonnos ir Michaelo Jacksono idiomų dvikova“. Keturių gan skirtingo braižo kompozitorių grupę vienija siekis kuo labiau tolti nuo kompiuterinių technologijų ir artėti prie „pieštuko ir trintuko“.


Tačiau turbūt labiausiai „žmogišku požiūriu į technologijas“ Europoje garsėja Amsterdame įsikūrusi institucija STEIM – Elektroinstrumentinės muzikos studija, keturis dešimtmečius skatinanti tiesioginių fizinių sąsajų kūrimą ir pelnydama pripažinimą kaip viena pažangiausių terpių naujoms gyvosios elektronikos koncepcijoms rastis. Su šios studijos kūrybinėse dirbtuvėse rezidavusių menininkų darbais „Jauna muzika“ supažindino jau prieš dvejus metus, o šiemet ji pristato projektą „We Love STEIM“ (balandžio 23 d.), skirtą studijos 40-mečiui. Jame dalyvausiantis kompozitorius ir balso menininkas Alexas Nowitzas (Vokietija) atliks savo kūrinius balsui ir gyvajai elektronikai, kurios rinkinį jis susikūrė pats iš STEIM programinės įrangos, kompiuterio ir dviejų „Wiimote“ valdiklių ir naudoja visuose savo vokaliniuose pasirodymuose. Kitas projekto dalyvis – Vilniuje jau viešėjęs Byungjun Kwonas (Pietų Korėja) – taip pat savo veiklą pradėjo kaip dainininkas ir dainų kūrėjas, tačiau „Jaunoje muzikoje“ atliks vieną naujesnių savo audiovizualinių kūrinių „Hypermetropia“, kuriame kameros ir projektoriaus pagalba garsas paverčiamas spalva ir šviesa. Projektas pristatomas bendradarbiaujant su Aušra Listavičiūte ir remiant STEIM bei Nyderlandų karalystės ambasadai Vilniuje.


žmogaus balsas ir jo deriniai su elektronika – palyginti mažai „Jaunos muzikos“ ištyrinėta niša. šiemet ją papildys pirmą kartą festivalyje dalyvaujantis, įvairiausių žanrų eksperimentų nesibaidantis choras „Brevis“ (meno vadovas ir dirigentas Gintautas Venislovas), kuris atliks trijų jaunų lietuvių kompozitorių Ugnės Giedraitytės, Laimos Jedenkutės ir Mariaus Salyno specialiai festivaliui sukurtas kompozicijas chorui ir elektronikai (balandžio 24 d.). Kitame to paties vakaro projekte girdėsime lietuvių kilmės britų violončelinininko Antono Lukoszevieze inicijuotą programą. Ypatingą dėmesį avangardinei, eksperimentinei ir improvizacinei muzikai skiriantis violončelininkas jau nebe pirmus metus domisi lietuvišku avangardu ir rūpinasi jo sklaida pasaulyje. Pradėjęs nuo Jurgio Mačiūno ir Ryčio Mažulio, pernai jis užsakė kūrinius violončelei ir elektronikai trims minimalizmą ir asketizmą nuosekliai kultivuojantiems lietuvių kompozitoriams (Egidijai Medekšaitei, Justei Janulytei ir Ričardui Kabeliui) ir atliko jų premjeras Huddersfieldo šiuolaikinės muzikos festivalyje. „Jaunoje muzikoje“ girdėsime jų lietuviškas premjeras, papildytas Jurgio Mačiūno fliuksistiniu opusu, Arturo Bumšteino paskyrimu avangardo klasikai ir subtiliai „tarp eilučių“ bylojančia Mathew Adkinso kompozicija.


Festivalį užbaigs vienas žymiausių Suomijoje (ir visoje Skandinavijoje) elektronikos duetų – „Pink Twins“ (balandžio 25 d.). Brolių Vesos ir Juhos Vehviläinenų kūryboje susipina muzikinė ir vizualinė kūryba, o jų darbo medžiaga – vaizdų, garsų ir pojūčių nuotrupos, suskaidomos į smulkiausias daleles ir surenkamos į ritmų ir triukšmų konstrukcijas. „Jaunoje muzikoje“ duetas žada atlikti improvizaciją naujausios savo kūrybos pagrindu.

Programa


Balandžio 21 d., antradienis, 19 val.

Pixel (Danija)

The Drive (2009)

Reactable (Ispanija)

Tęsdamas pažintį su įrašų kompanijos „Raster-Noton“ proteguojamais garso menininkais ir jų naujausia produkcija, festivalis „Jauna muzika 2009“ pristato šių metų vasarį išleistą naują danų atlikėjo Pixel (Jon Egeskov) albumą „The Drive“ Albumas sumanytas kaip įsivaizduojamas garso takelis autoriaus kelionei automobiliu po JAV. Veikiami žemų gitaros stiprintuvo gaudesių ir grįžtamuoju ryšiu sužadinamų triukšmų, jungiamų su takiais ritmais, klausytojai gali vaizduotis dykumas, cheminių ginklų gamyklas, grublėtą kraštovaizdį, raketų paleidimo aikšteles ir priemiesčių naktinio gyvenimo siautulį...

Patį pirmąjį festivalio vakarą klausytojai taip pat turės unikalią progą išvysti ir išgirsti visiškai naujo tipo XXI a. elektroninį muzikos instrumentą – 2005 m. Barselonos Pompeu Fabra universiteto Muzikos technologijų grupės pristatytą „Reactable“. Tai interaktyvus muzikos instrumentas žaismingu pavadinimu (jį galima versti ir kaip „reaguojantį stalą“, ir kaip „gebantį reaguoti“), kuriuo grojama panašiai kaip dėliojamos vaikiškos „kaladėlės“ ant žaidimų stalo. Tik „kaladėlės“ čia nepaprastos – tai apie 40 skirtingų sintezatoriaus modulių, kurie pastatyti ant skaidraus stalviršio-ekrano ima švytėti ir skleisti garsus, sąveikaudami su kitais ant stalviršio esančiais objektais. Intuityvaus dizaino, „lengvai įkandamas“ naujokams ir nenuviliantis profesionalių atlikėjų, šis instumentas pastaraisiais metais pelnė daugybę apdovanojimų ir net garsiausių pop dievaičių dėmesį.

Bilieto kaina: 30 Lt

Balandžio 22 d., trečiadienis, 19 val.

Diissc Orchestra (Lietuva)

Vytautas V. Jurgutis

Martynas Bialobžeskis

Antanas Jasenka

Jonas Jurkūnas

Vaclovas Nevčesauskas – videoprojekcijos

Zipped and reemixxed (2009)

Nepaklusnumą „laptopų diktatūrai“ jau antri metai festivalyje demonstruojantis DIISSC orkestras, atlikimui naudoja kompaktinių plokštelių grotuvus, laikmačius, savotiškas grafines partitūras bei kitokią low techniką. Keturių gan skirtingo braižo kompozitorių grupę vienija siekis kuo labiau tolti nuo kompiuterinių technologijų ir artėti prie „pieštuko ir trintuko“. Pirmasis kolektyvo albumas „D. O.“ neseniai pelnė geriausio 2008 m. elektroakustinio kūrinio vardą Lietuvos kompozitorių sąjungos organizuojamuose geriausių kūrinių apdovanojimuose. Internete publikuotą jo versiją (www.archive.org/details/ca205_do ) jau parsisiuntė 30 000 vartotojų visame pasaulyje. šiemet festivalyje orkestras pristatys naują programą „Zipped and reemixxed“. Tai muzikinė kelionė, įkvėpta muzikinio paveldo nuo Bacho, Ravelio iki Cage’o, Stockhauseno, Reicho ir Merzbow, pasibaigianti kone eschatologine Madonnos ir Michaelo Jacksono idiomų dvikova.

Bilieto kaina: 20 Lt


Balandžio 23 d.,ketvirtadienis, 19 val.

Thaw (Lenkija)

Hubert Napiórski – gyvoji elektronika

Piotr Olczak – videoprojekcijos

We Love STEIM (Nyderlandai)

Alex Nowitz – Voicescapes (2008)

Alex Nowitz – Studies for Self-Portrait (2008)

Byungjun Kwon – Hypermetropia (2008)

Lenkų atlikėjas Hubertas Napiórskis vadovaujasi daugeliui laisvai eksperimentuojančių menininkų itin patraukliu veiklos modeliu: jis įkūrė nepriklausomą įrašų kompaniją „Astipalea Records“ ir jos rėmuose plėtoja įvairias savo muzikinės veiklos kryptis, pasivadinęs keliais skirtingais pseudonimais. šįsyk Vilniuje jis koncertuos kaip Thaw – preparuotos, triukšmo, drone stiliaus ir konkrečiosios muzikos atlikėjas, o jo pasirodymą lydės Piotro Olczako gyvai kuriamos videoprojekcijos.

Amsterdame įsikūrusi STEIM (Elektroinstrumentinės muzikos studija) jau keturis dešimtmečius skatina tiesioginių fizinių sąsajų kūrimą ir pelno pasaulinį pripažinimą kaip pažangiausių gyvosios elektronikos koncepcijų lopšys. šiemet „Jauna muzika“ pristato projektą „We Love STEIM“, skirtą studijos 40-mečiui. Jame dalyvaujantis kompozitorius ir balso menininkas Alexas Nowitzas (Vokietija) atliks savo kūrinius balsui ir gyvajai elektronikai, kurios rinkinį jis susikūrė pats iš STEIM programinės įrangos, kompiuterio ir dviejų „Wiimote“ valdiklių. Kitas projekto dalyvis – Vilniuje jau viešėjęs Byungjun Kwonas (Pietų Korėja) – taip pat savo veiklą pradėjo kaip dainininkas ir dainų kūrėjas, tačiau „Jaunoje muzikoje“ atliks vieną naujesnių savo audiovizualinių kūrinių „Hypermetropia“, kuriame kameros ir projektoriaus pagalba garsas paverčiamas spalva ir šviesa. Projektas pristatomas bendradarbiaujant su Aušra Listavičiūte ir remiant STEIM bei Nyderlandų karalystės ambasadai Vilniuje.

Bilieto kaina: 20 Lt

Balandžio 24 d., penktadienis, 19 val.

Anton Lukoszevieze – violončelė ir gyvoji elektronika (Jungtinė Karalystė)

Egidija Medekšaitė – Oscillum (2008)

Justė Janulytė – Psalms (2008)

Ričardas Kabelis – CCCC (2008)

Arturas Bumšteinas – Studie Zwei (2009)

Jurgis Mačiūnas – In Memoriam to Adriano Olivetti (1962)

Mathew Adkins – Between lines (2008)

Choras “Brevis” (Lietuva)

Meno vadovas ir dirigentas Gintautas Venislovas

Ugnė Giedraitytė – Graduale (šokantiems balsams) (2009)

Laima Jedenkutė – žvėris išeina į dykumą (2009)

Marius Salynas – Kregždėlaiškis (2009)

žmogaus balsas ir jo deriniai su elektronika – palyginti mažai „Jaunos muzikos“ tyrinėta niša. šiemet ją šalia STEIM dedikacijų užims i pirmą kartą festivalyje dalyvaujantis, įvairiausių žanrų eksperimentų nesibaidantis choras „Brevis“. Jis atliks trijų jaunų lietuvių kompozitorių specialiai festivaliui sukurtas kompozicijas chorui ir elektronikai.

Pirmajame to paties vakaro projekte girdėsime lietuvių kilmės britų violončelinininko Antono Lukoszevieze’s inicijuotą programą. Ypatingą dėmesį avangardinei, eksperimentinei ir improvizacinei muzikai skiriantis violončelininkas jau nebe pirmus metus domisi lietuvišku avangardu ir rūpinasi jo sklaida pasaulyje. Pradėjęs nuo Jurgio Mačiūno ir Ryčio Mažulio, pernai jis užsakė kūrinius violončelei ir elektronikai trims minimalizmą ir asketizmą nuosekliai kultivuojantiems lietuvių kompozitoriams (Egidijai Medekšaitei, Justei Janulytei ir Ričardui Kabeliui) ir atliko jų premjeras Huddersfieldo šiuolaikinės muzikos festivalyje. „Jaunoje muzikoje“ girdėsime jų lietuviškas premjeras, papildytas Jurgio Mačiūno fliuksistiniu opusu, Arturo Bumšteino paskyrimu avangardo klasikai „Studie Zwei“ ir subtiliai „tarp eilučių“ bylojančia Mathew Adkinso kompozicija.

Bilieto kaina: 20 Lt

Balandžio 25 d., šeštadienis, 19 val.

Kangding Ray (Prancūzija)

Automne Fold (2008)

Pink Twins (Suomija)

Festivalyje užsimezgusią vokalo liniją pratęs muzikos, achitektūros ir audiovizualinių instaliacijų srityse dirbantis prancūzų menininkas Kanding Ray (David Letellier). Pagrindinė pernai „Raster-Noton“ išleisto jo antrojo albumo „Automne fold“ tema – vokalas, traktuojamas kaip žaliava, iš kurios formuojami ritmai, melodijos ir abstrakčios faktūros. Tai instrumentinis keturiolikos „sulankstytų“ takelių albumas – tarytum kinematografiška kelionė tarp „grūvo“ ir jausmų.

Festivalį užbaigs vienas žymiausių Suomijoje (ir visoje Skandinavijoje) elektronikos duetų – „Pink Twins“. Brolių Vesos ir Juhos Vehviläinenų kūryboje susipina muzikinė ir vizualinė kūryba, o jų darbo medžiaga – vaizdų, garsų ir pojūčių nuotrupos, suskaidomos į smulkiausias daleles ir surenkamos į ritmų ir triukšmų konstrukcijas. „Jaunoje muzikoje“ duetas žada atlikti improvizaciją naujausios savo kūrybos pagrindu.

Bilieto kaina: 30 Lt


Festivalį rengia Lietuvos kompozitorių sąjunga, bendradarbiaujant su šiuolaikiniu meno centru.


Bilietus į festivalio koncertus galima įsigyti šIUOLAIKINIO MENO CENTRO kasoje (Vokiečių g. 2) nuo balandžio 16 d.

Kasos darbo laikas: II–VII 12–19.30 val.; tel. (8 5) 212 19 45

Bilietus taip pat galima užsisakyti ir įsigyti sistemoje bilietai.lt: internetu www.bilietai.lt, trumpuoju numeriu 19555 (2Lt/min) arba visose bilietai.lt platinimo vietose.


šių metų programą ir atnaujintą informaciją galima rasti svetainėse:

www.lks.lt

www.myspace.com/jaunamuzika


Lietuvos kompozitorių sąjungos inf.
Slasher
Adminas
Adminas
Posts: 1762
Joined: 2005-10-05, 22:59
Location: Kaunas

Post by Slasher »

gerai prabėgęs laikas mėgaujantis GRIAUDžIA GAUDžIA festo pateiktomis noise porcijomis. Ir forumo žmonių nemaža dalis buvo :)
įdomu buvo VIDINė RAMYBė debiutą pamatyt. Visai neblogai, ypač keletoje vietų labai teigiami garsai ausis pasiekė, tik va vokalas man labiau girdėjosi tiesiogiai, nei iš kolonėlių. kažkiek trigdė šitas nesklandumas. Toliau lenkai SELYMES VIRAGSZIROM sumastė trise sugult ant scenos, tikriausiai sudarydami kokį tai magišką ženklą, bei paleido noisewall'ą, kuriame kažkokių didesnių pokyčių nepastebėjau iki pasirodymo pabaigos, tai į pabaigą jau ir susitelkimas į garsą dingo, nors gal ten ir buvo kažkas ypatingo užslėpta, bet iki manęs nedekeliavo :). KILL THE LIVER harshas visame savo gražume, gan emocionalus ir energingas pasirodymas. Puikiai suėjo.
BRūZGYNAI susiklausė, kaip praeito renginio nepilnai išpildyto pasirodymo tąsa. į pabaigą panaudotas koks tai egzotinis aborigenų instrumentas, panašus į vamzdwį, labai gerai įsipaišė . P*RCL.SPN nelabai man skyrėsi nuo Kill the liver pasirodymo, harsh, harsh, harsh...
Na ir paskutinis tą vakarą bendras visų dalyvavusių ir Lenkijos sceną atstovavusių noiserių projektas HANDSOME HEARTBREAKERS tikrai puikiai vainikavo patį festą. Be to pirmą kartą teko atsidurti tokioje keistoje aplinkoje aplinkoje, beklausant noise. Ant scenos siautėjo lenkai, bandydami būt agresyvūs, bei mėtydami tai mikrofonus, tai laidus ir vis kažką rėkdami, publikos tarp keletos žmonių prasidėjęs gan impulsyvus pasipoginimas, prieš akis kažkokia blondinė supasi ant supynių, po salę belakstantis išsigandęs šuo retkarčiais atitraukia dėmesį kai praneria tarp kojų, o visam tam reikalui įsisukus ir garsui jau paiekus tą vakarą maksimumą dar už nugaros pastebėjau porą vaikų kokių penkių septynių metų amžiaus. Ganėtinai keistą aplinka buvo sukurta :)
šiaip viskas super buvo - muzika, aplinka, publika.
Meskiukas_Zudikas
SIAUBAS.LT tarnas
Posts: 1238
Joined: 2007-07-12, 05:16
Location: Vilnius
Contact:

Post by Meskiukas_Zudikas »

Na, aš išbuvau kažkur iki pusės.. po to lėkiau į paskutinį trūlą :D che che..

O tai pala, tas čiuvas su tokia didele dūda buvo Bruzgynai ? :o
Super tada, nes kaip tik norėjau suspėt sulaukt jų (jo?) pasirodymo. Patiko ta improvizacija. Nice nice nice.

O šiaip blemba ko tais apkurtau dešine ausim.. lyg ir nestovėjau prie kolonėlių nei ką... bet toks nemalonus kurtumas :lol: gal atsigausiu per porą dienų.
GOREBORGAS
SIAUBAS.LT tarnas
Posts: 1131
Joined: 2006-06-21, 10:56
Location: Vilnius
Contact:

Post by GOREBORGAS »

Apie tuos kur gulėjo visiškoje tamsoje tai vis galvoju ir nesuprantu ar man čia zjbs ar pravda-šmc mėšlas :)

sekants, tas kur prieš Arma varė bene labiausiai patiko. Ausis išdraskė savo įvairiu harshu, vietomis sakyčiau prilygdamas kokiam masonna :)

Bruzgynai kaip visada originaliai ir puikiai

Per likusius pikčiurnas ir pats padalyvavau tam hate moshe, gera piktą energiją išliet

Bendrai tai renginys labai puikus. Gaila tik, kad projektoriaus nebuvo bet px iš tikro. Labai malonu matyt siaubas.lt veidus

Dabar metas blaivytis ir laukti sekančio karto :031:
I am the devil. And I'm here to do the devil's work.
http://kirashorror.blogspot.com/
Levas
Velnias, greičiausiai...
Posts: 86
Joined: 2006-02-24, 00:40
Location: Tortureland
Contact:

Post by Levas »

1. Vidinė Ramybė - pačioje savo grojimo pradžioje labai užkabinęs pasirodymas. Scenoje - duetas. Bosas, radija, pedalai, kontaktinis mikrofonas, balsas.. Pasirodymas iš dviejų dalių. Pirmoji po stipraus užkabinimo pamažu grimzta į monotonija, kad nelabai sugeba ištraukti ir pasigirdęs balsas. Antroji dalis - labiau kontaktinio mikrofono abuse. Dabar jau vokalas dvigubas, vietom labai gerai pagauna ir užliūliuoja, vietomis gana sunku klausyti ir tenka gurkšnoti butelį ir galvoti ką gi iš tikrųjų nori šitas duetas pasakyti. Visumoj teigiamas rezultatas, pakibęs tarp vidutiniško ir gero. Sveikinimai su debiutu. Beje, kodėl garso apskritai buvo taip mažai šio pasirodymo metu?

2. SELYMES VIRAGSZIROM - visuomet buvo įdomu pažiūrėti kaip vyxta wall noise pasirodymas. Kiek teko stebėti video įvairių The Rita ir t.t. pasirodymų ir per wall noise pasirodymus veixmo netrūkdavo. čia buvo gryna meditacija. Riebus statiškas triukšmas ir trys lenkai, sugulę ant scenos. Teigiamas pasirodymas. Meditatyvus, statiškas, bet kai tuo nepernelyg piktnaudžiaujama ir tai nepasidaro valandos trukmės burzgimas, o yra savo laike ir savo vietoje, tuomet puiku. Ir išties, Arma, gyvai su juo lengviau bendrauti negu kad buvo galima pamanyti skaitant interviu.

3. KILL THE LIVER - pradžia buvo praleista, nes užsikalbėta lauke, tad įlingavau tik, ko gero, įpusėjus pasirodymui. Isteriškas ir gana kokybiškas harsh noise. Beklausant ir bestebint norom nenorom susilygino su Kylie Minoise ir visu pulku kitų besidrąskančių noizerių. Naujo nieko neišgirsta, tačiau gana kokybiškas setas ir smagiai kontrastuojantis su prieš tai buvusia meditacija besidrąskantis ir besivartaliojantis pilietis ant scenos.

4. Brūzgynai - man tai buvo vakaro pikas. Po praeito nepasibaigusio Brūzgynų pasirodymo, jau galvoje buvo šmėstelėję, kad Armos kūryba pasiekė visiškai kitą stadiją nuo eksperimentavimo ir šėliojimo. Ir tai jis įrodė savo pasirodyme. Griebiama giliai, nenuobodžiai ir kokybiškai. Aš net sakyčiau, kad Arma pradėjo savotišką "spiritualinio noizo" koncepto vystymą. Jei tokiu keliu ir toliau kils Brūzgynai, šitą veikėją bus kuo toliau, tuo įdomiau stebėti ir girdėti.

5. P*RCL.SPN - Kiek tamsesnis ir, man asmeniškai, įdomesnis nei jo kolega KILL THE LIVER, noizas. Nėra isterijos, yra masė ir mėgavimąsis ja.

6. HANDSOME HEARTBREAKERS - viso lenkų sastato kolaboracija. Smagiai išsidūkta, pasipoginta, praklausyta ir šiaip gerai uždarytas renginys.

Dėkui Armai už Griaudimus Gaudimus.
Meskiukas_Zudikas
SIAUBAS.LT tarnas
Posts: 1238
Joined: 2007-07-12, 05:16
Location: Vilnius
Contact:

Post by Meskiukas_Zudikas »

O dar blyn pamiršau pakomentuot dėl radijos - AFYGENAI :) puikiai susiėjo.
Slasher
Adminas
Adminas
Posts: 1762
Joined: 2005-10-05, 22:59
Location: Kaunas

Post by Slasher »

Image
Meskiukas_Zudikas
SIAUBAS.LT tarnas
Posts: 1238
Joined: 2007-07-12, 05:16
Location: Vilnius
Contact:

Post by Meskiukas_Zudikas »

Jei tik nieks nesutrukdys, ateisiu pasitaškyt. 8) o tiksliau išgert alaus, pastovėt, pamedituot... :lol:
Vartotojas
Palaidotas daržinėj
Posts: 24
Joined: 2007-01-01, 20:49

Post by Vartotojas »

Tikiuosi, kad ir man pavyks :roll:
Post Reply