Naujienos/Straipsniai/Prašymai

Moderators: Slasher, Otis, ZeaLot

ZeaLot
Viršinykas
Viršinykas

[NEW] The Grudge 2

Post by ZeaLot »

The Grudge 2

Making a sequel to a remake of a movie that's already made a sequel to.
Info from ComingSoon.net.

How many times are they gonna remake Ju-On?
  • CS: So you're making a sequel to a remake of a movie that you already made a sequel to. Are you going to do something completely different or try to keep parts of the original sequel?
    Takashi Shimizu: "The Grudge" was a complete remake of "Ju-On", meaning the storyline was very similar, basically the same, but "Grudge 2" is actually different from "Ju-On 2." I don't think I would have accepted this job, if it was going to be the same storyline. Since it is a different story, my motivation was a lot higher, and I actually enjoyed doing this.

CS: Do you think that you'll cater this more towards American audiences, since you're making it more for them than the Japanese audience who didn't like the remake as much?
    Shimizu: "The Grudge," the remake was done in just two years from the original, so I don't think there was enough time for [Japanese] people to want to see the remake again. Also, it was exactly the same storyline from the original. If we do the promotion right for "The Grudge 2," meaning it's going to be a completely different story from "Ju-On 2," I think that's going to attract an audience in Japan.

CS: Do you find it difficult to bring freshness to a film franchise that you've already done six times before?
    Shimizu: Yes, it's very difficult to keep it fresh. Since I've been doing this so many times, I feel like I'm just repeating things over and over. There isn't really much to do there, meaning they're so limited and those scary depictions are always similar now. It's just really hard coming up with new ideas, and if I don't find it fresh, audiences aren't going to find it fresh either, so it is difficult.
Release Date: October 13, 2006
Studio: Columbia Pictures
Director: Takashi Shimizu
Screenwriter: Stephen Susco
Starring: Amber Tamblyn, Sarah Michelle Gellar, Arielle Kebbel, Jennifer Beals, Teresa Palmer, Takako Fuji, Ryo Ishibashi, Misako Uno, Shaun Sipos, Edison Chen
Genre: Horror
Official Website: DoYouHaveaGrudge.com

More info at ComingSoon.
Duke Henry: I am Henry the Red. Duke of Shale, Lord of the Northlands and leader of its peoples.
Ash: Well hello Mister Fancypants. Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things: Jack and shit... and Jack just left town.
Freddy
Bumbeklis

Post by Freddy »

Nemanot kad tokias temas kaip si reiketu istrinti? Ar bent jau sukurti nauja foruma kaip archyvas... nes cia nera nei review nei kas.
O guli forume kuris vadinas NEWS/ARTICLES/REQ , apie si filma ka ten rase tada ne taip ir idomu skaityt, kai jau seniai premjera buvo.
Slasher
Adminas
Adminas

Post by Slasher »

apie si filma ka ten rase tada ne taip ir idomu skaityt,
niekas neverčia gi skaityti :lol: . Gali savo nuomonę parašyt, ar kažkokią kitą info pateikt. Temos pavadinimas The Grudge 2 , tad ir dėkit čia apie tą filmą ką norit.
Nemanot kad tokias temas kaip si reiketu istrinti?
kai bus laikas, bus ištrinta :).
O šiaip geriau tokių filmų, skirtų intelektualiai amerikos liaudžiai geriau nežiūrėt :lol:
Freddy
Bumbeklis

Post by Freddy »

Bent temos pavadinima pakeiskit, nes [NEW]The Grudge 2 tai jau netinka. Ateis koks kino ekspertas ir prades varyti, kodel cia NEW , arba nenusimanantis apie filma zmogus ir pirma karta pamatys The Grudge 2 ir galvos kad cia NEW kazkas :D , klaidinti zmoniu taip pat negalima.
ZeaLot
Viršinykas
Viršinykas

Post by ZeaLot »

Na, post'o data yra visada matoma, o be to senos naujienos būna apačioje ..

P.S. Oficialiai pranešu, kad Freddy gauna specialų bumbeklio rangą :lol:
Duke Henry: I am Henry the Red. Duke of Shale, Lord of the Northlands and leader of its peoples.
Ash: Well hello Mister Fancypants. Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things: Jack and shit... and Jack just left town.
Freddy
Bumbeklis

Post by Freddy »

ZeaLot wrote:Na, post'o data yra visada matoma, o be to senos naujienos būna apačioje ..
Sita tema sena, bet virsuje :P
ZeaLot wrote:Oficialiai pranešu, kad Freddy gauna specialų bumbeklio rangą
:D :D
ZeaLot
Viršinykas
Viršinykas

Post by ZeaLot »

Freddy wrote:Sita tema sena, bet virsuje :P
Dėl to, kad kažkas į ją parašė, ji automatiškai ir išplaukia į viršų.
Freddy
Bumbeklis

Post by Freddy »

ZeaLot wrote:
Freddy wrote:Sita tema sena, bet virsuje :P
Dėl to, kad kažkas į ją parašė, ji automatiškai ir išplaukia į viršų.
žinau juk, norejau pasakyti kad ne visada senos naujienos buna apacioje.
Slasher
Adminas
Adminas

Post by Slasher »

Freddy wrote:
jei tema būna viršuje, reiškia parašyta kažkas naujo ir labai labai svarbaus :). tai tas NEW visai v temu :lol:
Freddy
Bumbeklis

Post by Freddy »

Slasher wrote:
Freddy wrote:
jei tema būna viršuje, reiškia parašyta kažkas naujo ir labai labai svarbaus :). tai tas NEW visai v temu :lol:
Nauja gali buti, net jei kas paiims ir smaila pades ( :) ) , bet tai tikrai nebus svarbu ar kazkas labai jau nauja, paprastas smailas, bet tema virsui atsidurs :D
Slasher
Adminas
Adminas

Post by Slasher »

net jei kas paiims ir smaila pades ( )
sunaikinsim smaila :lol:
redvirus
Kanibalas

Post by redvirus »

reiktu sukurt atskira tema, kazka panasaus i "Rasimo i senas temas niuansai" ar kazkas tokio :D nes cia i Grudge 2 aptarima ar apzvalga kuo toliau tuo maziau panasu daros :)
"If two grown men can't make a pervert happy for a few minutes, in order to watch a film about zombies, then maybe we should all just move to Iran!"
Slasher
Adminas
Adminas

Post by Slasher »

reiktu sukurt atskira tema, kazka panasaus i "Rasimo i senas temas niuansai"
aha, gal užvadinti "Rašymo į senas temas , pažymėtas kaip naujos temos ir išlaikant senos temos aktualumą, kaip naujos niuansai"

sorry, sorry offtopic gavos, kalbam apie Grudge 2.
Siūlau boikotuoti šitą filmą :lol:
Freddy
Bumbeklis

Post by Freddy »

Man atrodo daug kas tikejosi daugiau is sio filmo, taciau teko smarkiai nusivilti. Filmas uztestas, o visos scenos su vaiduokliais jau matytos ir nuspejamos.

Post by Guest »

dejia apie pagezas filmus galiu tik gerai atsilepti 8) ipc apie japoniskas versjias nes kaskaip patika :D :D