The Happening (2008) (paaiškinimas)

Filmų apžvalgos/aprašymai

Moderators: Slasher, Otis, ZeaLot

Meskiukas_Zudikas
SIAUBAS.LT tarnas

The Happening (2008) (paaiškinimas)

Post by Meskiukas_Zudikas »

Informacija skirta tik tiems, kas MATė filmą ir JO NESUPRATO arba blogai suprato.

Informaciją (pilną) pateiksiu vėliau anglų kalba, tai bus citata iš IMDB forumo, kur vienas geras žmogus paaiškina apie ką filmas ir kodėl 99% žmonių jo nesuprato.

O nesuprato todėl, kad dar nepribrendo šiam filmui. šis filmas ne apie augalus ar teroristus, ne apie šiltnamio efektą ar ateivius, tai filmas apie žMONėS ir jų vaikiškumą. Nuo pat pradžių matome aktorius elgiantis keistai, bet jums net į galvą nešauna, kad TAIP TURI BūTI, nes jie vaidina VAIKUS. Todėl ir jų elgesys toks keistas... na visai kaip vaikų, kurie nemoka reikšti emocijų.
Pavyzdžių pilna...Tai Mark Wahlberg slepiasi klasėje nuo direktorės, užgesina šviesą - visai kaip vaikas.
Zooey Deschanel lyg paika mergiotė nesugeba pakelt vibruojančio telefono, ir keistai (vaikiškai) varto akis....
Vėliau, bare sena moteris per savo iPhone (berods) kitiems žmonėms rodo, kaip zoologijos sode vyras erzina liūtus ir leidžiasi sudraskomas..Ta moteris elgėsi KAIP VAIKAS.. aliuzija į YouTube, manau, juokingi vaizdeliai. Tik šį sykį vaizdelis buvo mirtinas..
Ir tai tik keletas pavyzdžių DėL KO AKTORIų ELGESYS TOKS KEISTAS, ir dėl ko žiūrovai nesuprato šio filmo ir jį nuvertino.. Netgi didieji kino kritikai jo nesuprato. Apmaudu... Tiesiog žmonės dar nepribrendę tokiems filmams ir tokiai giliai ir kartu akivaizdžiai potekstei. Mane tas prajuokino. O juk ir aš pats nelabai supratau, kol neperskaičiau APIE Ką TAS FILMAS. :)

Taigi, jei nesupratot, kaltinkit tik save...
O čia peteikiu žadėtą paaiškinimą anglų kalba iš IMDB forumo:

"Example: The acting. Everybody is saying that the acting is horrible, terrible, embarrassing, cringe-worthy. You're not looking close enough. These performances (from Mark Wahlberg and Zooey Deschanel) are working on two levels, and maybe your brain just can't comprehend it. Both characters are "childish", in that their actions and dialogue seem juvenile and adolescent. It's hard to explain unless you see the movie, but it seems like the characters are supposed to be children who appear to be adults, and by the time the movie is over and they put aside their childish problems and discover that they love each other, they grow up and become adults. And it's a message for society. GROW UP, stop fighting, and love one another, and there won't really be a problem.

I'll give you examples. Mark Wahlberg in the beginning, in the classroom... running from the Vice Prinicpal, ducking behind students, flicking off the lights, much like a child. Zooey looking at her cell phone, constantly trying to hide it and stop it while it's vibrating, like it's a toy, and her rolling her eyes playfully, childishly. Mark Wahlberg telling Zooey about flirting with the pharmacist and buying cough syrup, making the story up just for "revenge", and I swear to God, I thought he'd stick his tongue out at her, like "Na na na na NA NA!" but it didn't happen. Or talking to the plant. Silly. Childish. And they wear MOOD RINGS!! What adults do you know who wear mood rings??? I could go on for days and days about these performances that you call "bad acting", but trust me, this was intentional, and it was brilliant. And you didn't see it. Shame on you.

See, the mood for "love" on a mood ring would appear GREEN, which is what Mark's mood ring had. Green. Green means love, and if the plants / toxins attack based on the "mood" of it's prey/enenemy, it would attack it's prey based on the energy that they were giving off. In this case, the human race as a whole is emitting negative energy, with hate, violence, and the toxin was trying to defend itself because it saw humans as a threat. When the wind/toxin is blowing through Mark and Zooey at the end, when their color is green (Love), the toxin blows away and does NOT effect them, because they're giving off an energy of LOVE, rather than hate, violence, and panic like everyone else. That's why the old lady died at the end. That's why the two little boys got shot. Negative energy, confusion, panic. And Mark and Zooey would have died, had they continued their "childish" games. By the end, they grow up, and they realize that they love each other, and love is the ultimate cure. Love is "THE GREEN EFFECT" (the original title of the film).

This "bad acting" that you all speak of is actually a part of the whole message/theme of the film, and it's not bad acting at all. It's GOOD acting, very very GOOD acting. We as a human race have become big children, acting stupid, not being responsible for our actions, and we constantly emit negative energy with hateful words and actions. What would happen if something came into the air that could READ that energy, and it tried to defend itself by wiping us out? Would we continue to be negative and hateful and panicky, or would we try to stick together and try to love one another? I'm going with the first, which is what the film is saying. Mark and Zooey overcame that, by feeling LOVE instead of HATE, and they were okay, even though the toxin was blowing all around them. However, the last scene clearly shows that "the happening" is happening all over the world now, and even though Mark and Zooey defeated it, it takes more than just two people to stop it. The human race has to collectively give off positive energy, or else it will just keep "happening", and we see that it is indeed still "happening."

I could go on and on, because there's much more happening in "The Happening", and it seems like this just went COMPLETELY over everyone's heads. I've never seen such stupidity from critics in all my life. I just don't think people were ready for this film, or they're simply too stupid to understand something that isn't very hard to understand. You criticize things that AREN'T there, while ignoring things that ARE there, and you completely miss it. I feel bad for you. Go back to watching Indiana Jones and The Hulk while the grown-ups watch The Happening. "
human garbage
Velnias, greičiausiai...

Post by human garbage »

Ką tik atsisiunčiau šitą filmą, kaip matau turėtų būti neblogas, jei net 99% žiūrovų reikia aiškinti apie ką jis :D
o tu ateik pašokt prie mano kapo, o tu ateik paspjaudyti ant jo...
Meskiukas_Zudikas
SIAUBAS.LT tarnas

Na matai, daugelis tikisi čia spec. efektų ar bent mažų mažiausiai "twist ending'o"... O jokio "posūkio" filme nėra. Tiesiog jį reikia žiūrėt ir mėgautis, nes tai filmas apie dabartį, kas vyksta šiandien pasaulyje. :wink:
Slasher
Adminas
Adminas

Re: The Happening (2008) (paaiškinimas)

Post by Slasher »

Meskiukas_Zudikas wrote: Informacija skirta tik tiems, kas MATė filmą ir JO NESUPRATO arba blogai suprato.

Informaciją (pilną) pateiksiu vėliau anglų kalba, tai bus citata iš IMDB forumo, kur vienas geras žmogus paaiškina apie ką filmas ir kodėl 99% žmonių jo nesuprato.
geras marketinginis triukas, taip filmą apibūdint. Atrodo, kad sukurta kažkas nežemiško :). Didelė masė žmonių eitų į kino teatrus pasitikrint, ar jie supras ar nesupras. Nu aš ir bandysiu pasitikrint per monitorių :lol: Be to paaiškinimo dar neskaičiau... :)
Meskiukas_Zudikas
SIAUBAS.LT tarnas

Na, aš nenoriu girt šio filmo, tiesiog jis yra KITOKS nei kiti filmai :) ir už tai režisieriui reiktų oskarą duot. Nors man asmeniškai Kaimas ir ženklai labiau patiko. Bet gi ten ir siaubo daugiau. O čia (the Happening) tokia moralinė filosofija ir tiek.
Fr33k
Palaidotas daržinėj

Post by Fr33k »

Man filmas labai patiko :) ispradziu galvojau, kad gal cia koks virusas,
keliaujantis su veju... paskui gale pasidare aisku, kad cia nei virusas nei kas... kazkas susija su zmonemis... ;]]
How Much Blood Would You Shed To Stay Alive?
GvauZas
Palaidotas daržinėj

Post by GvauZas »

nemegstu dalyku, i kuriuos reik gilintis, nes tada neatsipalaiduoji, todel daznai nesuprantu kaikuriu rasytoju, man nepatinka poezija, dainu zodziai ir sitas filmas...
ValiNskaS
Išplėš tau širdį

Post by ValiNskaS »

ziurejau filma. Gera ideja - prastas pastatymas. Komercinis filmiukstis (ne mano nosiai).
Satan!
GOREBORGAS
SIAUBAS.LT tarnas

Post by GOREBORGAS »

Idomiai čia nusipezėjai. "Aliuzija į youtube"? What? 99% žmonių nesuprato ir tu pats nesupratai ir tik vienas žmogus iš forumo paaiškino savo interpretaciją ir tai yra neginčijama tiesa?

filmas kitoks/keistas visai ne dėl šitos šališkos teorijos ir man jis patiko, net ir nebandant daryt sunkiai suvokiamų poteksčių ir nebandant įžvelgt ten mega-metaforų. čia taip norėdamas tai bet ką gali prie to paties prilenkt

To veikėjo versija visai idomi, bet tai visai nereiškia, kad BūTENT TAI ir nori pasakyti tas filmas ir jei BūTENT TO ten neįžvelgei tai nieko nesupratai ir esi nebrendyla :)
I am the devil. And I'm here to do the devil's work.
http://kirashorror.blogspot.com/
Meskiukas_Zudikas
SIAUBAS.LT tarnas

Jei supratai kitaip, puiku, aš tik papostinau tiem, kam šis filmas nepatiko, nes jo prasmės visai neįžvelgė. Tad kas nori, atsirinks tą prasmę patys, nes filmas tikrai yra geras, nors ir ne šedevras, bet geras.