Paskutinis matytas NE Horror filmas.
Moderators: Slasher, Otis, ZeaLot
-
- SIAUBAS.LT tarnas
- Posts: 1131
- Joined: 2006-06-21, 10:56
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: Paskutinis matytas NE Horror filmas.
o man nepatiko SILENT CITY. Pointless kažkoks. Parasol island dead šimtąkart geriau
I am the devil. And I'm here to do the devil's work.
http://kirashorror.blogspot.com/
http://kirashorror.blogspot.com/
Re: Paskutinis matytas NE Horror filmas.
Ae Fond Kiss 2004 - ziurejau tik del Eva Birthistle visa kita buvo nesvarbu ~(:
In the Tracks of Michael Wittmann - dokumentika apie pati kieciausia wwII tanku meistra jau 3 kart turbut paziurejau.. O to priezastis, kad pasedes ant MMO World of Tanks
Leslie, My Name Is Evil (2009) - ispradziu pasirode kazkox arthausas, bet link viduriu nusibodo be nuomones. Senus laikus atvaizduoti jauciu pritruko aktoriams kazko matyt...
In the Tracks of Michael Wittmann - dokumentika apie pati kieciausia wwII tanku meistra jau 3 kart turbut paziurejau.. O to priezastis, kad pasedes ant MMO World of Tanks
Leslie, My Name Is Evil (2009) - ispradziu pasirode kazkox arthausas, bet link viduriu nusibodo be nuomones. Senus laikus atvaizduoti jauciu pritruko aktoriams kazko matyt...
So Renee, I just wanted to know what it was like kissing Lucy Lawless?
-
- SIAUBAS.LT tarnas
- Posts: 1238
- Joined: 2007-07-12, 05:16
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: Paskutinis matytas NE Horror filmas.
Up in the Air (2009/I)
Labai "overrated" filmas su Dž. Klūniu, nors siužetas tikrai originalus, bet tikėjausi daugiau kažko... Patraukė treileris, tai parsipumpavau antrąsyk laiko negaiščiau.
Das Leben der Anderen (2006)
Puikus, toks šindleriškas filmas apie valdžios tironiją, persekiojimus ir pan... Patiko, geri aktoriai, tobulas siužetas, netikėta pabaiga. Viskas, ko reikia. 9/10
The Hot Spot (1990)
Toks ale filmas noir (neskiriu aš jų dar) su sekso scenom, papais ir truputėliu snukių daužymu. Bet visą tai tikrai galima buvo sutalpint ir į pusantros valandos, o ne ištemptas dvi ir dešimt minučių nes vietomis tikrai nuobodoka buvo. O šiaip, filmas ne toks ir durnas. Pakankamai gerai užsukta pabaiga (t.y. tokios nelabai tikėjaus, bet kita vertus, labai logiška)
Labai "overrated" filmas su Dž. Klūniu, nors siužetas tikrai originalus, bet tikėjausi daugiau kažko... Patraukė treileris, tai parsipumpavau antrąsyk laiko negaiščiau.
Das Leben der Anderen (2006)
Puikus, toks šindleriškas filmas apie valdžios tironiją, persekiojimus ir pan... Patiko, geri aktoriai, tobulas siužetas, netikėta pabaiga. Viskas, ko reikia. 9/10
The Hot Spot (1990)
Toks ale filmas noir (neskiriu aš jų dar) su sekso scenom, papais ir truputėliu snukių daužymu. Bet visą tai tikrai galima buvo sutalpint ir į pusantros valandos, o ne ištemptas dvi ir dešimt minučių nes vietomis tikrai nuobodoka buvo. O šiaip, filmas ne toks ir durnas. Pakankamai gerai užsukta pabaiga (t.y. tokios nelabai tikėjaus, bet kita vertus, labai logiška)
-
- SIAUBAS.LT tarnas
- Posts: 1238
- Joined: 2007-07-12, 05:16
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: Paskutinis matytas NE Horror filmas.
Layer Cake (2004)
Wow, superinis filmas. Toks pat geras kaip ir kokie Pulp Fiction, Reservoir Dogs ir panašūs filmai apie gangsterius ir šiaip negeriečius Nesitikėjau tokios geros Kreigo vaidybos. Garso takelis nuostabus, siužetas nenuobodus ir įtraukiantis nuo pirmų sekundžių. Tobulai čia krč. Must See.
Wow, superinis filmas. Toks pat geras kaip ir kokie Pulp Fiction, Reservoir Dogs ir panašūs filmai apie gangsterius ir šiaip negeriečius Nesitikėjau tokios geros Kreigo vaidybos. Garso takelis nuostabus, siužetas nenuobodus ir įtraukiantis nuo pirmų sekundžių. Tobulai čia krč. Must See.
-
- SIAUBAS.LT tarnas
- Posts: 1238
- Joined: 2007-07-12, 05:16
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: Paskutinis matytas NE Horror filmas.
Dumb & Dumber (1994)
Dar sykį pažiūrėjau šią neužmirštamą komediją... Tobulas filmas su puikiais aktoriais ir... Lauren Holly (oh yeah...)
Dar sykį pažiūrėjau šią neužmirštamą komediją... Tobulas filmas su puikiais aktoriais ir... Lauren Holly (oh yeah...)
Re: Paskutinis matytas NE Horror filmas.
A 639. baba (2005)
Short‘as. Kaip ir Outside kаžkuo priminė Nineteen Eighty-Four. Galbūt apie kažkokią utopinę sistemą, kur viskas patiekta ant lėkštutės, ir jos sąlygotą žmonių susvetimėjimą. Nieko.
The Mechanic (2011)
Su originalu nelyginsiu (nemačiau), bet po ilgos savaitės prie olaus pats tas. Čia Statham'as samdomas žudikas.
Терминатор: Чугунное Рыло
Pirma trilogijos dalis. Galą sunkiai menu, bet iki tol tai buvo jėga. Gal kiek silpniau nei Терминатор 3: восстание нацистов, bet buvo smagu. Tautai ryškiai užstrigo Lock, Stock and Two Smoking Barrels OST‘as – visa krūva gabalų iš ten. Nuo to man buvo tik dar smagiau - dažnai jis sukasi mano grotuve. Pirmojo Terminatoriaus fone susiklausė nuostabiai
Short‘as. Kaip ir Outside kаžkuo priminė Nineteen Eighty-Four. Galbūt apie kažkokią utopinę sistemą, kur viskas patiekta ant lėkštutės, ir jos sąlygotą žmonių susvetimėjimą. Nieko.
The Mechanic (2011)
Su originalu nelyginsiu (nemačiau), bet po ilgos savaitės prie olaus pats tas. Čia Statham'as samdomas žudikas.
Терминатор: Чугунное Рыло
Pirma trilogijos dalis. Galą sunkiai menu, bet iki tol tai buvo jėga. Gal kiek silpniau nei Терминатор 3: восстание нацистов, bet buvo smagu. Tautai ryškiai užstrigo Lock, Stock and Two Smoking Barrels OST‘as – visa krūva gabalų iš ten. Nuo to man buvo tik dar smagiau - dažnai jis sukasi mano grotuve. Pirmojo Terminatoriaus fone susiklausė nuostabiai
"teka gyvenimėlis šiknos grioveliu..." c.p. E.M.
Re: Paskutinis matytas NE Horror filmas.
Red State (2011)
Naujausias K.Smith'o darbas. IMDb labai daug neigiamų atsiliepimų, o man kaip tik patiko. Net labai
Naujausias K.Smith'o darbas. IMDb labai daug neigiamų atsiliepimų, o man kaip tik patiko. Net labai
"Dump these chemicals in the graveyard, what could go wrong?"
-
- SIAUBAS.LT tarnas
- Posts: 1238
- Joined: 2007-07-12, 05:16
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: Paskutinis matytas NE Horror filmas.
Clerks. (1994)
O aš pažiūrėjau irgi Smitho filmą (nėkart nematęs dar buvau jo). Patiko, nors ne taip, kaip tikėjausi. Dialogai šmaikštūs, bet šiek tiek jau atgyvenę, bet žiūrėt nenuobodu buvo. O ir trukmė ideali. Komedija su filosofijos prieskoniu
O aš pažiūrėjau irgi Smitho filmą (nėkart nematęs dar buvau jo). Patiko, nors ne taip, kaip tikėjausi. Dialogai šmaikštūs, bet šiek tiek jau atgyvenę, bet žiūrėt nenuobodu buvo. O ir trukmė ideali. Komedija su filosofijos prieskoniu
Re: Paskutinis matytas NE Horror filmas.
Терминатор 2 / Два брата терминавта или день подводника
Užbaigiau trilogiją Netoli pustrečios valandos visiškai neprailgo - arba juokiaus, arba džiaugiausi vykusiais F/X.
Being John Malkovich (1999)
Pradžia nekabino - bandžiau miegoti. Tam nepavykus žiūrėjau toliau. Autike važiuodami žiūrėjom, tai buvo ganėtinai sudėtinga - ką girdėjau/mačiau, ko ne + visų blevyzgos ir komentarai... bet liko pakankamai vietos interpretacijoms Į galą pilmas nuoširdžiai pradėjo patikti. Kelioms dienoms prabėgus detalės kažkaip lyg ir gula į vietas, bet kad vientisą vaizdą susidaryti, turbūt reikėtų pažiūrėti dar kartą.
The House Bunny (2008)
Pirma mintis buvo: "Tikiuosi, kad scenarijaus autorius nusišovė, o režisierius pasikorė... premjeros metu". Dabar tiesiog palinkėčiau visiems šito dalyko vengti. O dar galvojau, kad Disaster Movie yra blogas pilmas
Blitz (2011)
Atgaiva sielai iš po aukščiau minėto š*do. Statham'as. Vėl Produktyvus bičas Čia jis mentologas, besivaikantis serijinį mentų žudiką. Įdomiau nei The Mechanic.
Užbaigiau trilogiją Netoli pustrečios valandos visiškai neprailgo - arba juokiaus, arba džiaugiausi vykusiais F/X.
Being John Malkovich (1999)
Pradžia nekabino - bandžiau miegoti. Tam nepavykus žiūrėjau toliau. Autike važiuodami žiūrėjom, tai buvo ganėtinai sudėtinga - ką girdėjau/mačiau, ko ne + visų blevyzgos ir komentarai... bet liko pakankamai vietos interpretacijoms Į galą pilmas nuoširdžiai pradėjo patikti. Kelioms dienoms prabėgus detalės kažkaip lyg ir gula į vietas, bet kad vientisą vaizdą susidaryti, turbūt reikėtų pažiūrėti dar kartą.
The House Bunny (2008)
Pirma mintis buvo: "Tikiuosi, kad scenarijaus autorius nusišovė, o režisierius pasikorė... premjeros metu". Dabar tiesiog palinkėčiau visiems šito dalyko vengti. O dar galvojau, kad Disaster Movie yra blogas pilmas
Blitz (2011)
Atgaiva sielai iš po aukščiau minėto š*do. Statham'as. Vėl Produktyvus bičas Čia jis mentologas, besivaikantis serijinį mentų žudiką. Įdomiau nei The Mechanic.
"teka gyvenimėlis šiknos grioveliu..." c.p. E.M.
-
- SIAUBAS.LT tarnas
- Posts: 1238
- Joined: 2007-07-12, 05:16
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: Paskutinis matytas NE Horror filmas.
Green Lantern (2011)
Vienas iš lėvesnių komiksinių filmų, netgi Thor'as labiau patiko. Pažiūrėjau vien dėl to, kad labai laukiau kažko originalaus, o ir Ryan Reynolds neblogas aktorius... bet filmas 5/10
Snowtown (2011)
Filmas apie serijinį žudiką ir jo bendrininkus. Vienu žodžiu, puikus filmas, labai realistiškas, puiki atmosfera, geri aktoriai, be priekaištų beveik. Tik su tais vardais man problema, ne visuomet supratau kas ten ką žudė ir kokie ryšiai tarp jų, bet px
Vienas iš lėvesnių komiksinių filmų, netgi Thor'as labiau patiko. Pažiūrėjau vien dėl to, kad labai laukiau kažko originalaus, o ir Ryan Reynolds neblogas aktorius... bet filmas 5/10
Snowtown (2011)
Filmas apie serijinį žudiką ir jo bendrininkus. Vienu žodžiu, puikus filmas, labai realistiškas, puiki atmosfera, geri aktoriai, be priekaištų beveik. Tik su tais vardais man problema, ne visuomet supratau kas ten ką žudė ir kokie ryšiai tarp jų, bet px
Re: Paskutinis matytas NE Horror filmas.
King Kong Lives (1986)
Jau n-tąjį kartą žiūrimas ir vis tiek labai smagus. Nesuprantu, ko taip suvarinėjamas šitas filmas imėdėbė. Juk smagumynas, o ne oskarų medžiaga
Jau n-tąjį kartą žiūrimas ir vis tiek labai smagus. Nesuprantu, ko taip suvarinėjamas šitas filmas imėdėbė. Juk smagumynas, o ne oskarų medžiaga
"Dump these chemicals in the graveyard, what could go wrong?"
-
- SIAUBAS.LT tarnas
- Posts: 1238
- Joined: 2007-07-12, 05:16
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: Paskutinis matytas NE Horror filmas.
Lifepod (1993)
Seniai matytas per tv3, bet buvau jau pamiršęs, kad jį mačiau... puikus fantastinis filmas, labai jau nuvertintas. Siužetas aiškus iš pavadinimo... yra intriga, šioks toks twistas, na, pamatyt bent kartą verta, ypač tiem, kam patinka seni geri b-stiliaus fantastiniai filmai.
Seniai matytas per tv3, bet buvau jau pamiršęs, kad jį mačiau... puikus fantastinis filmas, labai jau nuvertintas. Siužetas aiškus iš pavadinimo... yra intriga, šioks toks twistas, na, pamatyt bent kartą verta, ypač tiem, kam patinka seni geri b-stiliaus fantastiniai filmai.
Re: Paskutinis matytas NE Horror filmas.
Arena (2011)
Puikus eksploiteišanas! Non-stop tūpas bojavykas su daug goro, mergų ir beveik be dramos. Tas siužeto posūkis pabaigoj juokingas, bet gi dzin, ne todėl tokie filmai žiūrimi. Rekomenduoju
Puikus eksploiteišanas! Non-stop tūpas bojavykas su daug goro, mergų ir beveik be dramos. Tas siužeto posūkis pabaigoj juokingas, bet gi dzin, ne todėl tokie filmai žiūrimi. Rekomenduoju
"Dump these chemicals in the graveyard, what could go wrong?"
Re: Paskutinis matytas NE Horror filmas.
Grimm (2003) - viena keisčiausių ir geriausių Jonuko ir Grytutės ekranizacijų. Olandai ir Alex van Warmerdam režisūra 8,5/10
Skinning (2010) - serbų gan naivokas filmas apie skinheadus ir ultras. Tačiau režisierius nors ir neįtikinamai, bet taikliai parodė to reikalo esmę Serbijoje. 7,5/10
Tetsuo: The Bullet Man (2009) - tikėtasi daugiau iš trečios dalies, bet deja... Liko pirmų dalių šešėlis. Nebuvo to jausmo po peržiūros. Manau Tsukamoto jau buvo pasiekęs viršūnę antroje dalyje ir trečioji dalis paliko praktiškai nereikalinga. Gal reikėjo kažką kardinaliai keisti visame filmo pateikime, nes su tom pačiom idėjom sunku išspausti kažk daugiau, apart pačio siužeto, kuris tikrai nėra svarbiausia filmo dalis. 8/10
Blitz (2011) - tradicinis serial killer tematikos mentovskas boevykas su Stathamu. Lengva peržiūra, nuobodu nebuvo, Stathamas vis labiau veržiasi į žanro lyderius. Tikiuosi ir kokiam lietuviškam Zero 3 nepasididžiuos nusifilmuoti. 7/10
Bullhead (2011) - depresova belgų drama apie bachūrą vaikystėje praradusį kiaušius. Geras režisieriuas darbas. Sugebėta suskurti po peržiūros tam tikrą nuotaiką. 8/10
Red State (2011) - tiesiog super. Kaip ir mėgsta Kevin Smith išsityčiota ir visko - sektų, pyderų, policijos, dorų amerikos piliečių, dievo.... 8,5/10
Hesher (2010) - nevisai būdingas jankiams filmas su Portman, bet visumoje pusę velnio. Vien dėl pabaigos, tiksliau tos prakalbos per bobutės laidotuves šis filmas vertas peržiūros. 8/10
Bunraku (2010) - iš dabar palitusių komiksinių filmų serijos. vienas iš keistesnių šios kategorijos darbų. gal kiek ištęstas, bet didesnių priekaištų neturiu 7,5/10
Skinning (2010) - serbų gan naivokas filmas apie skinheadus ir ultras. Tačiau režisierius nors ir neįtikinamai, bet taikliai parodė to reikalo esmę Serbijoje. 7,5/10
Tetsuo: The Bullet Man (2009) - tikėtasi daugiau iš trečios dalies, bet deja... Liko pirmų dalių šešėlis. Nebuvo to jausmo po peržiūros. Manau Tsukamoto jau buvo pasiekęs viršūnę antroje dalyje ir trečioji dalis paliko praktiškai nereikalinga. Gal reikėjo kažką kardinaliai keisti visame filmo pateikime, nes su tom pačiom idėjom sunku išspausti kažk daugiau, apart pačio siužeto, kuris tikrai nėra svarbiausia filmo dalis. 8/10
Blitz (2011) - tradicinis serial killer tematikos mentovskas boevykas su Stathamu. Lengva peržiūra, nuobodu nebuvo, Stathamas vis labiau veržiasi į žanro lyderius. Tikiuosi ir kokiam lietuviškam Zero 3 nepasididžiuos nusifilmuoti. 7/10
Bullhead (2011) - depresova belgų drama apie bachūrą vaikystėje praradusį kiaušius. Geras režisieriuas darbas. Sugebėta suskurti po peržiūros tam tikrą nuotaiką. 8/10
Red State (2011) - tiesiog super. Kaip ir mėgsta Kevin Smith išsityčiota ir visko - sektų, pyderų, policijos, dorų amerikos piliečių, dievo.... 8,5/10
Hesher (2010) - nevisai būdingas jankiams filmas su Portman, bet visumoje pusę velnio. Vien dėl pabaigos, tiksliau tos prakalbos per bobutės laidotuves šis filmas vertas peržiūros. 8/10
Bunraku (2010) - iš dabar palitusių komiksinių filmų serijos. vienas iš keistesnių šios kategorijos darbų. gal kiek ištęstas, bet didesnių priekaištų neturiu 7,5/10
Re: Paskutinis matytas NE Horror filmas.
Faces in the Crowd (2011)
Tikrai neblogas ir įtraukiantis trileris apie mergiotę, kuri po susidūrimo su žudiku maniaku ir patirtos galvos traumos praranda galimybę atpažinti žmonių veidus. Užkniso tik tai, kad jau filmo pradžioj atspėjau, kas žudikas. Tikėjaus, kad klydau, bet kur tau...
Tikrai neblogas ir įtraukiantis trileris apie mergiotę, kuri po susidūrimo su žudiku maniaku ir patirtos galvos traumos praranda galimybę atpažinti žmonių veidus. Užkniso tik tai, kad jau filmo pradžioj atspėjau, kas žudikas. Tikėjaus, kad klydau, bet kur tau...
"Dump these chemicals in the graveyard, what could go wrong?"