Paskutinis matytas NE Horror filmas.
Moderators: Slasher, Otis, ZeaLot
Re: Paskutinis matytas NE Horror filmas.
A Good Old Fashioned Orgy (2011)
Komedija apie kažką naujo nusprendusį pabandyti vidutinio amžiaus jaunimėlį. Pavadinimas kalba už save. Nieko.
Born American (1986)
So bad it's good boevykas apie trijų USA studentų nuotykius Suomijoje. Tiesa, Suomijoje nedaug jie viešėjo - vos kelioliką minučių. Trijulė sugalvojo paviešėti, kaip vėliau paaiškėja, nesvetingoje TSRS žemėje. Įtariau, kad iš 1986 metų pilmo apie sovietų kalėjimą galima visko laukti, bet rezultatas pranoko lūkesčius Pavadinimas byloja, kad herojai su savo likimu nesiruošia taikstytis ...
Poolboy: Drowning Out the Fury (2011)
Woohoo - atgaiva sielai Senokai tokios absurdo fiestos akys nematė. Į galvą pirmiausia šauna B.Zebub'o Most Offensive Comedy Ever Made. Pastarasis gal kiek labiau perlenkia lazdą, bet Poolboy'us, matosi, susuktas su didesniu biudžetu. Taigi, stipriai pavėlavęs iš Vietnamo grįžta "veteranas". Šis - rasistas, ir jam nepatinka USA užplūdę meksikiečiai pagrindiniame vaidmenyje Heraklis Kevin'as Sorbo Taip pat vaidenasi ir Danny Trejo. Kelnių primyžimas ir ne kitaip. Puikiai derėtų žiūrėti po Machete
Hitman (2007)
Trileriokas apie samdomą žudiką ir jam rusyne paspęstas pinkles. Regėjau screenshot'uose, kad skraido Mi-24, tai nusprendžiau užmesti akis. Menkai ten to sraigtasparnio, bet pilmas vienam kartui pažiūrėti nieko.
Faster (2010)
"Hell yeah, va čia tai smagumėlis!" pagalvojau prabėgus pirmoms keliolikai minučių. Pagrindinis veikėjas su aplinkiniais bendrauja savo kumščių ir ginklo pagalba, cypia padangos - ekrane tyras veiksmas. Gaila, kad tolydžio apsukos mažintos, didėjo lyrinių nukrypimų skaičius ekrane ir susidaręs įspūdis truputėlį subliūško. Visumoje tai tikrai nebloga pramoga atbukusioms semgenims. Trumpai: bičelis laukia nesulaukia, kada jį paleis laisvėn, kad galėtų suvesti sąskaitas. Eigoje viskas paaiškėja
Komedija apie kažką naujo nusprendusį pabandyti vidutinio amžiaus jaunimėlį. Pavadinimas kalba už save. Nieko.
Born American (1986)
So bad it's good boevykas apie trijų USA studentų nuotykius Suomijoje. Tiesa, Suomijoje nedaug jie viešėjo - vos kelioliką minučių. Trijulė sugalvojo paviešėti, kaip vėliau paaiškėja, nesvetingoje TSRS žemėje. Įtariau, kad iš 1986 metų pilmo apie sovietų kalėjimą galima visko laukti, bet rezultatas pranoko lūkesčius Pavadinimas byloja, kad herojai su savo likimu nesiruošia taikstytis ...
Poolboy: Drowning Out the Fury (2011)
Woohoo - atgaiva sielai Senokai tokios absurdo fiestos akys nematė. Į galvą pirmiausia šauna B.Zebub'o Most Offensive Comedy Ever Made. Pastarasis gal kiek labiau perlenkia lazdą, bet Poolboy'us, matosi, susuktas su didesniu biudžetu. Taigi, stipriai pavėlavęs iš Vietnamo grįžta "veteranas". Šis - rasistas, ir jam nepatinka USA užplūdę meksikiečiai pagrindiniame vaidmenyje Heraklis Kevin'as Sorbo Taip pat vaidenasi ir Danny Trejo. Kelnių primyžimas ir ne kitaip. Puikiai derėtų žiūrėti po Machete
Hitman (2007)
Trileriokas apie samdomą žudiką ir jam rusyne paspęstas pinkles. Regėjau screenshot'uose, kad skraido Mi-24, tai nusprendžiau užmesti akis. Menkai ten to sraigtasparnio, bet pilmas vienam kartui pažiūrėti nieko.
Faster (2010)
"Hell yeah, va čia tai smagumėlis!" pagalvojau prabėgus pirmoms keliolikai minučių. Pagrindinis veikėjas su aplinkiniais bendrauja savo kumščių ir ginklo pagalba, cypia padangos - ekrane tyras veiksmas. Gaila, kad tolydžio apsukos mažintos, didėjo lyrinių nukrypimų skaičius ekrane ir susidaręs įspūdis truputėlį subliūško. Visumoje tai tikrai nebloga pramoga atbukusioms semgenims. Trumpai: bičelis laukia nesulaukia, kada jį paleis laisvėn, kad galėtų suvesti sąskaitas. Eigoje viskas paaiškėja
"teka gyvenimėlis šiknos grioveliu..." c.p. E.M.
Re: Paskutinis matytas NE Horror filmas.
Hobo with a Shotgun (2011)
Pradžia tikrai įspūdinga - nežinant "statybos" metų, galima pagalvoti lyg jis būtų iš kokio archyvo ištrauktas. Darbo čia įdėta, o daugelis epizodų papuošė veidą šypsena nuo ausies iki ausies. Visgi, tąsyk ruošiausi žiūrėti ką kitą ir tik susizgribęs, jog titrai kažkokios paukščių kalbos, užmečiau akis į bomžą su šautuvu. Matyt, kad tas nuotaikos "trūkumas" ir lėmė, kad bendras įspūdis kiek blankus.
Salvando al Soldado Pérez (2011) aka Saving Private Perez
Lauktas pilmiūkštis. Lūkesčiai buvo gal kiek didesni (tikėjausi daugiau komedijos, mažiau veiksmo), bet reginiu likau visapusiškai patenkintas. Meksikiečių mafijos vadeiva su savo elitiniais smogikais vyksta į karinio konflikto draskomą Iraką gelbėti brolio. Šiek tiek egzotikos ir geros nuotaikos. Nice
Ir keli short'ai:
Similo (2010)
Ateities pasaulio moters išgyvenimai dėl meilės dirbtinei būtybei. Neturiu prie ko prikibti. Labai patiko. Režisieriai berods Miguel de Olaso ir Bruno Zacharías.
Pandemic (2011)
Dviejų antsvorio kamuojamų australų paauglių klajonė kažkokio viruso nusiaubtame pasaulyje. Nepaisant šiuolaikinių kamerų galimybių ir, matyt, rimtų kūrėjų intencijų, rezultatas nykus - nulis aktorinių sugebėjimų, pavieniai ir nevykę CGI lavonai... poroje "smurto" scenų veik juokiaus
Byl jsem mladistvým intelektuálem (1999) aka I Was a Teenage Intellectual
Nuotaiką po aukščiau minėto Pandemic'o kaip reikalas praskaidrinęs čekų short'as. I Was a Teenage Werewolf nematęs, bet spėju, kad pavadinimas ir siužeto koncepcija paimti iš ten. Čia cinefilų porelė kovoja su "intelektualais". Be vykusių komedijinių epizodų, gerą įspūdį paliko viena kiek siurrealistinė scena. Vykęs darbas
Pradžia tikrai įspūdinga - nežinant "statybos" metų, galima pagalvoti lyg jis būtų iš kokio archyvo ištrauktas. Darbo čia įdėta, o daugelis epizodų papuošė veidą šypsena nuo ausies iki ausies. Visgi, tąsyk ruošiausi žiūrėti ką kitą ir tik susizgribęs, jog titrai kažkokios paukščių kalbos, užmečiau akis į bomžą su šautuvu. Matyt, kad tas nuotaikos "trūkumas" ir lėmė, kad bendras įspūdis kiek blankus.
Salvando al Soldado Pérez (2011) aka Saving Private Perez
Lauktas pilmiūkštis. Lūkesčiai buvo gal kiek didesni (tikėjausi daugiau komedijos, mažiau veiksmo), bet reginiu likau visapusiškai patenkintas. Meksikiečių mafijos vadeiva su savo elitiniais smogikais vyksta į karinio konflikto draskomą Iraką gelbėti brolio. Šiek tiek egzotikos ir geros nuotaikos. Nice
Ir keli short'ai:
Similo (2010)
Ateities pasaulio moters išgyvenimai dėl meilės dirbtinei būtybei. Neturiu prie ko prikibti. Labai patiko. Režisieriai berods Miguel de Olaso ir Bruno Zacharías.
Pandemic (2011)
Dviejų antsvorio kamuojamų australų paauglių klajonė kažkokio viruso nusiaubtame pasaulyje. Nepaisant šiuolaikinių kamerų galimybių ir, matyt, rimtų kūrėjų intencijų, rezultatas nykus - nulis aktorinių sugebėjimų, pavieniai ir nevykę CGI lavonai... poroje "smurto" scenų veik juokiaus
Byl jsem mladistvým intelektuálem (1999) aka I Was a Teenage Intellectual
Nuotaiką po aukščiau minėto Pandemic'o kaip reikalas praskaidrinęs čekų short'as. I Was a Teenage Werewolf nematęs, bet spėju, kad pavadinimas ir siužeto koncepcija paimti iš ten. Čia cinefilų porelė kovoja su "intelektualais". Be vykusių komedijinių epizodų, gerą įspūdį paliko viena kiek siurrealistinė scena. Vykęs darbas
"teka gyvenimėlis šiknos grioveliu..." c.p. E.M.
Re: Paskutinis matytas NE Horror filmas.
Hangar 18 1980 - nebuvau mates, tikras sci fi saldainis fanams. Pabaiga kultine hehe
Phantom from 10,000 Leagues 1955 - old schoolinis sci fi, nu be tikrai oldschoolas. idomiai ir ramiai susiziurejau.
Elle a passé tant d'heures sous les sunlights 1985 - prancuziskas arthauzas, ishjunge smegenis, bet dabar pagalvojus tai negaila laiko tikrai, toks bespalvis atmosferinis ziuralas +5
Phantom from 10,000 Leagues 1955 - old schoolinis sci fi, nu be tikrai oldschoolas. idomiai ir ramiai susiziurejau.
Elle a passé tant d'heures sous les sunlights 1985 - prancuziskas arthauzas, ishjunge smegenis, bet dabar pagalvojus tai negaila laiko tikrai, toks bespalvis atmosferinis ziuralas +5
So Renee, I just wanted to know what it was like kissing Lucy Lawless?
-
- SIAUBAS.LT tarnas
- Posts: 1238
- Joined: 2007-07-12, 05:16
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: Paskutinis matytas NE Horror filmas.
Kai kuriuos žiūrėtus filmus pamiršau, tai paminėsiu tik paskutiniu metu matytus:
The Vicious Kind (2009)
Šiaip labai geras filmas, jei ne aktoriūkštė, atrodanti kaip malaletka kekšė visą laiką (nemėgstu tokio tipo panų), kas labai nervino visą filmą ir negalėjau įsijaust pakankamai Netipinis, indie filmas, bet labai rekomenduoju. Vėl gi, pabaiga gal ir nenustebins, filmo moralas maždaug "visi žmonės savanaudžiai debilai", bet žiūrėt smagu. Tokia pusiau juodo humoro drama, tema: "all women are whores"
The United States of Leland (2003)
Tikėjausi kažko geriau ... Aktoriai nors ir geri, bet pati istorija ir jos pasakojimas man nepatiko, tad manau, kad pervertintas filmas, kaip įprasta holivudiniam kinui. Priminė dar man Donnie Darko tiek pagrindinio aktoriaus elgesys ir vangumas, tiek jo merga Jena Malone ta pati, hehe, kuri tokia pati apsiblausus narkomanė. 7/10
Keith (2008/I)
Labai patiko, netipiška tokia romantinė drama. Aišku, yra tų klišių ir t.t. bet istorija nebloga, kas ir užkabino. Keista tik, kad aktorei 30 metų, bet vaidina 17metę paauglę, o jos partnerui tuo metu apie 22 metus buvo, kuris atrodė kaip 14 metų... kažkokia pedofilija 9/10
The Vicious Kind (2009)
Šiaip labai geras filmas, jei ne aktoriūkštė, atrodanti kaip malaletka kekšė visą laiką (nemėgstu tokio tipo panų), kas labai nervino visą filmą ir negalėjau įsijaust pakankamai Netipinis, indie filmas, bet labai rekomenduoju. Vėl gi, pabaiga gal ir nenustebins, filmo moralas maždaug "visi žmonės savanaudžiai debilai", bet žiūrėt smagu. Tokia pusiau juodo humoro drama, tema: "all women are whores"
The United States of Leland (2003)
Tikėjausi kažko geriau ... Aktoriai nors ir geri, bet pati istorija ir jos pasakojimas man nepatiko, tad manau, kad pervertintas filmas, kaip įprasta holivudiniam kinui. Priminė dar man Donnie Darko tiek pagrindinio aktoriaus elgesys ir vangumas, tiek jo merga Jena Malone ta pati, hehe, kuri tokia pati apsiblausus narkomanė. 7/10
Keith (2008/I)
Labai patiko, netipiška tokia romantinė drama. Aišku, yra tų klišių ir t.t. bet istorija nebloga, kas ir užkabino. Keista tik, kad aktorei 30 metų, bet vaidina 17metę paauglę, o jos partnerui tuo metu apie 22 metus buvo, kuris atrodė kaip 14 metų... kažkokia pedofilija 9/10
Re: Paskutinis matytas NE Horror filmas.
Colombiana (2011)
Istorija apie merginos kerštą mafijos šulams už savo tėvų mirtį. Neva, Bogotoje, Kolumbijoje, prasidėjęs veiksmas nuteikė ypač optimizuojančiai. Deja, greitai į USA persikėlusi padrika istorija didelio įspūdžio nepaliko. Na, bent jau buvo galima pavarvinti seilę į Zoe Saldana
Istorija apie merginos kerštą mafijos šulams už savo tėvų mirtį. Neva, Bogotoje, Kolumbijoje, prasidėjęs veiksmas nuteikė ypač optimizuojančiai. Deja, greitai į USA persikėlusi padrika istorija didelio įspūdžio nepaliko. Na, bent jau buvo galima pavarvinti seilę į Zoe Saldana
"teka gyvenimėlis šiknos grioveliu..." c.p. E.M.
-
- SIAUBAS.LT tarnas
- Posts: 1238
- Joined: 2007-07-12, 05:16
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: Paskutinis matytas NE Horror filmas.
G.I. Joe: The Rise of Cobra (2009)
Specialiųjų efektų ir klišių prikimštas smegenų minkštiklis, kuris visai neblogai suėjo, nors pabaigoje ir prailgo... pastovus veiksmas ganėtinai vargino akis (bet čia spėju dėl to, kad pavargęs prieš miegą žiūrėjau). O šiaip... na, buvo kur akis paganyti (spec. efektų prasme), nors iš esmės filmas nevertas dėmesio.
Specialiųjų efektų ir klišių prikimštas smegenų minkštiklis, kuris visai neblogai suėjo, nors pabaigoje ir prailgo... pastovus veiksmas ganėtinai vargino akis (bet čia spėju dėl to, kad pavargęs prieš miegą žiūrėjau). O šiaip... na, buvo kur akis paganyti (spec. efektų prasme), nors iš esmės filmas nevertas dėmesio.
Re: Paskutinis matytas NE Horror filmas.
Meskiukas_Zudikas wrote:smegenų minkštiklis
vienas geresnių skaitytų atsiliepimų apie pilmą
Drive (2011)
Visos peržiūros metu šį pilmą lyginau su 1978-ųjų The Driver. Ir ne vien dėl to, kad ir ten, ir ten pagrindiniai veikėjai užsiima ta pačia neteisėta "vairuotojo" veikla, ar kad yra moterys, dėl kurių jie tai daro. Veiksmų eiga, net ir Gosling'o vaidyba priminė O'Neal'o pasirodymą Driver'yje. Internete aptikau ir daugiau bendraminčių, pagalvojusių, kad žiūri remake'ą. Kągi, oficialiai Drive - ne remake'as. Maloniai nustebino kiek atviros smurto scenos Automobilių gainiojimo mažoka, bet tiek, kiek regėjau, sukūrė smagią nuotaiką Aktoriai pradžioje pasirodė kažkokie nemalonūs žiūrėti, bet į galą su jais susigyvenau ir netgi ta mergina su vaiku pasidarė visai patraukli akiai. Apibendrinus, Drive netempia iki The Driver (nors į abu reiktų žiūrėti kiek atlaidžiai ), bet kartą užmesti akis drąsiai galima.
The Mechanic (1972)
Kartą prasukęs, matyt, pataikiau tik ant tų vietų, kur Bronson'as su chalatu bėgioja, tai kažkaip tie vaizdeliai ir atbaidė nuo peržiūros. Vistik prisiverčiau pažiūrėti. Nenusivyliau. Įžanga ir OST'as buvo ypač įtaigūs. Vėliau tas "pažindinimasis" su veikėjais kiek prailgo, bet antroje pusėje pirtis užkurta kaip reikiant (šiuolakinių pilmų efektų, kiekio ir jų masto tikėtis nereikėtų ). Kas žiūrėjo 2011-ųjų Mechaniką, pastebės, kad siužeto linija daugiau mažiau ta pati. Kita vertus, gero laiko tai anaiptol negadino. Pabaigos, tiesa, gal kitokios tikėjausi. Bet čia jau remake'o įtaka
The Boondock Saints (1999)
Šį pilmą dažnai prisimindavau ir tik tingulys knistis kompaktuose "pakišdavo koją" į jį užmesti akis. Su jais atsiveikinus, šiuolaikinio interneto pagelba supratau, kad kompaktas čia buvo mažiausiai reikalingas Kągi. Tikėtasi, matyt, daugiau, bet veiksmas ekrane užtikrino gerą nuotaiką. Centre du airiai broliukai, nusprendę išmėžti padugnes iš Bostono gatvių. Savo nuotaika kažkodėl priminė Lock, Stock and Two Smoking Barrels, Snatch.. Pilmas vertas gal ir antros peržiūros. Mačiau, kad apie šiuos šventuosius susukta jau ir antra dalis - The Boondock Saints II: All Saints Day.
Mean Machine (2001)
Vis bandau prasukti Statham'ografiją be Statham'o čia vaidenasi ir kiti SKA Films darbuose matyti veidai: Vinnie Jones, Vas Blackwood, Jason Flemyng. Trumpai: putbolo žvaigždė Vinnie Jones pakliūna kalėjiman, kur prasilošęs valdininkas spaudžia jį treniruoti kalėjimo putbolo komandą. Lengvo turinio komedija su nuspėjamu siužetu dienos pabaigai
Шматрица
Dar vienas Гоблин'o darbelis. Шмотри и шмейся Nuoširdžiai padirbėta tiek su vertimu, tiek su OST'u. Gal ir nebuvo taip smagu, kaip žiūrint pirmą kartą, bet liūdėti tikrai neteko. Sakyčiau labiau tinka žiūrėti su kompanija.
Ir keletas short'ų:
The Inner Workings of Outer Space (2009)
Trumpai: bičelis pamainomis sėdi kažkur kosmose būdelėje ir prižiūri kaip artėja kažkoks kosminis kūnas. Jis, neva, turėtų apie jį įspėti kitus, kad šie spėtų pasiruošti ar pan. Patiko. Trumpas žvilgsnis dvejonėms, pabaigai, beprotybei ir dar velniai žino kam į akis.
Gone with the Blastwave (2009)
Dviejų kareivukų, ieškančių saviškių po "apsikeitimo" branduoliniais smūgiais istorija. Šiltą įspūdį palikęs darbas, gal kad apylinkės priminė Lietuvą
Impulse (2010)
Kažkas panašaus į kanadiečių Last Night. Tik Impulsas, būdamas veik 5 kartus trumpesnis, prailgo. Kartą pažiūrėti galima. Ypač dėl paskutinės scenos
"teka gyvenimėlis šiknos grioveliu..." c.p. E.M.
-
- SIAUBAS.LT tarnas
- Posts: 1238
- Joined: 2007-07-12, 05:16
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: Paskutinis matytas NE Horror filmas.
Mad Max (1979)
Nors Gibsono ir jo priešo vaidyba buvo puiki, viskas nublanksta prieš idiotišką siužetą. Kaip ir tikėjausi, filmas prastokas ir nelabai vertas antros peržiūros. Tiesiog taip, dėl azarto ir bendro išprusimo, kas [er daiktas tas Maxas yra
Mad Max 2 (1981)
O va čia reikalai pasitaisė su kaupu. Nors buvau skeptiškas ganėtinai, tačiau paskutinės lenktynės įtikino, kad tai vienas geriausių mano kada matytų post-apokaliptinių filmų. Ne veltui gi jis taip giriamas. Va kur pasijaučia tikras veiksmas ir įdomumas žiūrėti, kas nutiks toliau.
Nors Gibsono ir jo priešo vaidyba buvo puiki, viskas nublanksta prieš idiotišką siužetą. Kaip ir tikėjausi, filmas prastokas ir nelabai vertas antros peržiūros. Tiesiog taip, dėl azarto ir bendro išprusimo, kas [er daiktas tas Maxas yra
Mad Max 2 (1981)
O va čia reikalai pasitaisė su kaupu. Nors buvau skeptiškas ganėtinai, tačiau paskutinės lenktynės įtikino, kad tai vienas geriausių mano kada matytų post-apokaliptinių filmų. Ne veltui gi jis taip giriamas. Va kur pasijaučia tikras veiksmas ir įdomumas žiūrėti, kas nutiks toliau.
Re: Paskutinis matytas NE Horror filmas.
Intouchables (2011) - wow wow, siulau visiem gauti silta ir vertinga vakara su siuom filmu. Europos kino pajamu rekorda sumuse iskarto, nieks nesitikejo,siuzetas pazistamas, siltas siltas! 10/10
Neon Flesh (2010) - kinas geras, narkotiku/prostitucijos pasaulio megejam. Asmeniskai tokias temas sunkiai virskinu, nepakanka kantrybes, slykstoka tamsu, cia neapseinama be jumoro. Neblogai, filmas ne kiekvienam, pagal skoni. 08/10
Eva (2010) - sci-fi, darbas kaip Neon Flesh irgi is ispanijos. Kurkas labiau patikes, maziau profesionalus, bet labiau isimenantis. 08/10
We Bought a Zoo (2011) - seimynine juosta, kazkiek per prasta tuo paciu 2h neprailgstanti. Nera nieko stulbinancio, kazkiek neiprasta. Paziuret verta, asara nubraukt bei su geru jausmu pabludyt kur nuotoliau po perziuros. 08/10
Jack and Jill (2011) - meslas, brrr, geda kad ziurejau! ;D 01/10
Neon Flesh (2010) - kinas geras, narkotiku/prostitucijos pasaulio megejam. Asmeniskai tokias temas sunkiai virskinu, nepakanka kantrybes, slykstoka tamsu, cia neapseinama be jumoro. Neblogai, filmas ne kiekvienam, pagal skoni. 08/10
Eva (2010) - sci-fi, darbas kaip Neon Flesh irgi is ispanijos. Kurkas labiau patikes, maziau profesionalus, bet labiau isimenantis. 08/10
We Bought a Zoo (2011) - seimynine juosta, kazkiek per prasta tuo paciu 2h neprailgstanti. Nera nieko stulbinancio, kazkiek neiprasta. Paziuret verta, asara nubraukt bei su geru jausmu pabludyt kur nuotoliau po perziuros. 08/10
Jack and Jill (2011) - meslas, brrr, geda kad ziurejau! ;D 01/10
Re: Paskutinis matytas NE Horror filmas.
Taken (2008)
Benaršydamas 9gag prisiminiau, kad dar nežiūrėtas sąraše guli Taken. Didelių vilčių (į šį, kaip vėliau paaiškėjo, boevyką, o ne dramą) nedėjau, nes pagrindiniame vaidmenyje turėjusio vaidentis Liam'o Neeson'o veidas didesnių emocijų nekėlė. Tiesiog priminė nuo gyvenimo negandų pavargusį pusamžį vyruką. Įžangos titruose sumirgėjusi Luc'o Besson'o pavardė įskėlė nedidelę vilties kibirkštį, bet nuo jos įsiplieskusios liepsnos būta kur kas daugiau, nei tikėjausi. Čia Neeson'as veikėjas, metęs darbą dėl galimybės daugiau laiko praleisti su dukra. Pastaroji - patėvio išpaikinta - ir į tėvo pastangas jai kaip ir nusispjauti. Ir atsitik tu man taip, kad dukrelė papuolė į negerų žmonių nagus, o Neeson'as buvęs specnazo veikėjas. Puikiai praleista 1,5 valandos Paryžiuje spardant blogiukams šiknas
Midnight in Paris (2011)
Lyg ir būtų neblogas pilmas, bet ne pavargusiai galvai vėlyvą vakarą. Komedija, kurioje jumoras sukasi ne apie aną galą.
Ir keletas short'ų:
Anthem (2007)
Atityje mūsų planeton nusileidę žmonės (archeologai) ieško įrodymų, kad čia kažkada būta gyvybės. Nuteikė optimizuojančiai, bet tik ta pirma, na, dvi minutės. Paskui kažkoks marazmas. Suprantu, kad neretai pilmai būna apie vieną ir tą patį, bet ne visada jie būna nuobodūs. Tiesa, pora vietų prajuokino, ypač, pabaigoje
Gamma (2011)
Visais aspektais kokybiškai susuktas sci-fi shortukas apie branduolinės katastrofos padarinių likvidavimą. Pilmuota Pripetėje. Gerą įspūdį paliko CGI Nice.
Time to Evolve (2010)
Sunkiai įsivažiavusi, bet antroje pusėje gerai pajuokinusi kelių draugų išlikimo istorija postapokaliptiniame
pasaulyje. To "postapokalizmo" čia mažiausia. Veiksmas pagrinde miške ir kažkokiame apleistame miestelyje. Istorija nuspėjama, bet vistiek wee Poroje vietų veik balsu ant viso autiko žvengiau
Spiderfly (2004)
Pasirodžiusi kaip dar viena istorija apie postapokaliptiniame pasaulyje susitikusius vyrą ir moterį, vistik sugebėjo mane tose keliose minutėse apsukti. Atrodė, twist'ą lyg ir numačiau, bet sugebėjo mane įvynioti į vatą kaip ir tą pagrindinį veikėją
Benaršydamas 9gag prisiminiau, kad dar nežiūrėtas sąraše guli Taken. Didelių vilčių (į šį, kaip vėliau paaiškėjo, boevyką, o ne dramą) nedėjau, nes pagrindiniame vaidmenyje turėjusio vaidentis Liam'o Neeson'o veidas didesnių emocijų nekėlė. Tiesiog priminė nuo gyvenimo negandų pavargusį pusamžį vyruką. Įžangos titruose sumirgėjusi Luc'o Besson'o pavardė įskėlė nedidelę vilties kibirkštį, bet nuo jos įsiplieskusios liepsnos būta kur kas daugiau, nei tikėjausi. Čia Neeson'as veikėjas, metęs darbą dėl galimybės daugiau laiko praleisti su dukra. Pastaroji - patėvio išpaikinta - ir į tėvo pastangas jai kaip ir nusispjauti. Ir atsitik tu man taip, kad dukrelė papuolė į negerų žmonių nagus, o Neeson'as buvęs specnazo veikėjas. Puikiai praleista 1,5 valandos Paryžiuje spardant blogiukams šiknas
Midnight in Paris (2011)
Lyg ir būtų neblogas pilmas, bet ne pavargusiai galvai vėlyvą vakarą. Komedija, kurioje jumoras sukasi ne apie aną galą.
Ir keletas short'ų:
Anthem (2007)
Atityje mūsų planeton nusileidę žmonės (archeologai) ieško įrodymų, kad čia kažkada būta gyvybės. Nuteikė optimizuojančiai, bet tik ta pirma, na, dvi minutės. Paskui kažkoks marazmas. Suprantu, kad neretai pilmai būna apie vieną ir tą patį, bet ne visada jie būna nuobodūs. Tiesa, pora vietų prajuokino, ypač, pabaigoje
Gamma (2011)
Visais aspektais kokybiškai susuktas sci-fi shortukas apie branduolinės katastrofos padarinių likvidavimą. Pilmuota Pripetėje. Gerą įspūdį paliko CGI Nice.
Time to Evolve (2010)
Sunkiai įsivažiavusi, bet antroje pusėje gerai pajuokinusi kelių draugų išlikimo istorija postapokaliptiniame
pasaulyje. To "postapokalizmo" čia mažiausia. Veiksmas pagrinde miške ir kažkokiame apleistame miestelyje. Istorija nuspėjama, bet vistiek wee Poroje vietų veik balsu ant viso autiko žvengiau
Spiderfly (2004)
Pasirodžiusi kaip dar viena istorija apie postapokaliptiniame pasaulyje susitikusius vyrą ir moterį, vistik sugebėjo mane tose keliose minutėse apsukti. Atrodė, twist'ą lyg ir numačiau, bet sugebėjo mane įvynioti į vatą kaip ir tą pagrindinį veikėją
"teka gyvenimėlis šiknos grioveliu..." c.p. E.M.
Re: Paskutinis matytas NE Horror filmas.
Pagaliau peržiūrėjau visą Darkman trilogiją. Vaikystėj buvau matęs tik pirmąją dalį (į kiną, beje, nusivedė mama ), ir prisiminimai apie ją buvo kuo geriausi. Nauja peržiūra visiškai nieko nesugadino, netgi dar afigieniau viskas pasirodė. S.Raimi puikiai išnaudojo tą b-gradinę komiksinę atmosferą ir ryškiai perdėtą aktorių vaidybą. Aišku, keista matyt L.Neeson tokiam amplua, bet dzin.
Likusios dvi dalys jau mažesnio biudžeto bei kito režisieriaus. Plius, dar labiau priartintos prie B kategorijos kinematografijos, bet vistiek susižiūrėjo šauniai. Ir tas naujas Darkmenas, jaučiu, labiau patiko, nes Neeson'as mane kažkaip iš pagrindų erzina, net nežinau kodėl. Vienžo, labai smagiai praleidau kelis vakarus
Likusios dvi dalys jau mažesnio biudžeto bei kito režisieriaus. Plius, dar labiau priartintos prie B kategorijos kinematografijos, bet vistiek susižiūrėjo šauniai. Ir tas naujas Darkmenas, jaučiu, labiau patiko, nes Neeson'as mane kažkaip iš pagrindų erzina, net nežinau kodėl. Vienžo, labai smagiai praleidau kelis vakarus
"Dump these chemicals in the graveyard, what could go wrong?"
Re: Paskutinis matytas NE Horror filmas.
The Gift (2000)
Niekaip nesuprantu, kodėl iki šiol nebuvau šio filmo matęs. Režisavo S.Raimi, scenarijaus autorius B.B.Thornton, vaidino velnias gyvas žinomų veidų. Ryvsą išvis įdomu buvo pamatyt wifebeater'io redneck'o vaidmeny
Pats filmas lėtas, bet įtraukiantis. Ypač patiko atmosfera ir tos momentais išlendančios pelkės (išvis, reiktų temą užvest apie filmus su pelkėm, nes yra zjbs). Ko gero vienintelis filmo minusas - eilinį kartą labai greit atspėjau, kas žudikas. Visa kita - top notch
Niekaip nesuprantu, kodėl iki šiol nebuvau šio filmo matęs. Režisavo S.Raimi, scenarijaus autorius B.B.Thornton, vaidino velnias gyvas žinomų veidų. Ryvsą išvis įdomu buvo pamatyt wifebeater'io redneck'o vaidmeny
Pats filmas lėtas, bet įtraukiantis. Ypač patiko atmosfera ir tos momentais išlendančios pelkės (išvis, reiktų temą užvest apie filmus su pelkėm, nes yra zjbs). Ko gero vienintelis filmo minusas - eilinį kartą labai greit atspėjau, kas žudikas. Visa kita - top notch
"Dump these chemicals in the graveyard, what could go wrong?"
Re: Paskutinis matytas NE Horror filmas.
Pritariu visomis galūnėmisEvilized wrote:išvis, reiktų temą užvest apie filmus su pelkėm, nes yra zjbs
Elephant White (2011)
Trileriokas apie veikėją, už pinigus keršijantį mafijozams. Nors viskas vyko kažkur Tailande, o ir veiksmo šiokio tokio būta, rezultate sugaišto laiko gaila. Didesnis biudžetas vargiai būtų šį reikalą gelbėjęs.
El mariachi (1992)
Pirmas pilnametražis R.Rodriguez'o darbas. Senokai norėjau pažiūrėti Meksikos trilogiją. Kol kas galiu pasakyti, kad pirma dalis visiškai kala ins klynas. Trumpai: likimas lėmė, kad viename mieste atsidūrė muzikantas, futliare besinešiojantis gitarą, ir nusikaltėlis, analogiškame futliare besinešiojantis ginklus. Nusikaltėlis kaip sykis kliūna seniems bendrams. Kas išgyvens, o kas ne? Aktoriai neprofesionalai, tad vaidyba vietomis kiek perspausta, vietomis kiek sutabarėjusi. Nepaisant to, rezultatas tikrai vykęs. Eilutėje laukia Desperado (1995) ir Once Upon a Time in Mexico (2003)
Unknown (2011)
Taken palikus gerą įspūdį, griebiau dar vieną pilmą su L.Neeson'u. Šįkart Berlynas. Neeson'o herojus pačioje pradžioje papuola avarijon. Atsibudus siurprizas - niekas, net ir žmona jo neprisimena. Jo vietoje, jau sukasi kitas vyrukas tokiu pačiu vardu ir pavarde. Veiksmo ir įtampos mažiau nei Taken, bet dėmesį prie ekrano išlaiko.
Keletas short'ų:
The Man Who Makes the Difference (1968)
Reklaminis MGM studijos klipukas apie operatorių John M. Stephens. Tikslas sudominti auditoriją jų tuomet naujuoju pilmu Ice Station Zebra. Pastarojo trukmė (148 min.) vis atbaidydavo nuo peržiūros, bet, panašu, kad vistik reikės kada surasti laiko. Ta "stotelė" turėtų būti verta dėmesio
Connected (2010)
Postapokaliptinis short'as. Du veikėjai, sujungti kažkokiu gyvybės palaikymo aparatu, slenka per nuniokotas apylinkes. Juos seka trečias veikėjas, pageidaujantis užimti vieno iš jų vietą tame išganingame aparate. Nice.
L'avant dernier (1981)
Šis - pirmasis L.Besson'o darbelis. Kažkur skaičiau, kad tai ir buvo pagrindas jo vėlesniam kūriniui Le Dernier Combat. Pastarojo nematęs, tad kažką komentuoti negaliu. Vizualiai L'avant dernier vykęs. Bet. Iki šol matyti pilmai, kur PA pasaulyje bėgioja sulaukėję pagaliais apsikarstę veikėjai manęs dar nesužavėjo Ne išimtis ir šis...
"teka gyvenimėlis šiknos grioveliu..." c.p. E.M.
Re: Paskutinis matytas NE Horror filmas.
Transformers 3 Dark Side of the Moon (2011) patinka man tokio tipo filmai, gaila kinoteatre nemaciau, nes buvo geru vietu su efektais, o siaip tikrai geras filmas, nematau trukumu, laukiu 4 dalies
R (2010) geras filmas apie kalejima ir ten esancius isakymus, netruksta ziaurumu, verta paziuret.
R (2010) geras filmas apie kalejima ir ten esancius isakymus, netruksta ziaurumu, verta paziuret.