TAKASHI MIIKE : Crows Zero ; God’s Puzzle and etc.
Moderators: Slasher, Otis, ZeaLot
TAKASHI MIIKE : Crows Zero ; God’s Puzzle and etc.
Jau pasirodė naujausio Takashi Miike "boeviko" mažas traileris ir oficialus puslapis
http://www.crows-zero.jp/
http://www.youtube.com/watch?v=fjt8yPlMrFw
http://www.crows-zero.jp/
http://www.youtube.com/watch?v=fjt8yPlMrFw
Minimalistinis (kairėj pusėj, viršuj) traileris dar vieno naujo Miike filmo God’s Puzzle . Labai jau romantiškas pasirodė
http://www.toei.co.jp/movie/details/1174248_951.html
http://www.toei.co.jp/movie/details/1174248_951.html
Waru (2006) - pagaliau atsirado titrai, šitai juostai. Tai iš kart ir mečiausi ant Waru peržiūros. Deja teko nusivilti. Vienas prastesnių Miike juostų. Vėl jakudzos, kova tarp klanų. Tik šįkart viskas pateikta be jokio polėkio, shyzos ir beveik nerasta, na dar vis audžiau mintį, kad pabaigą kokią netikėtą ar pribloškiančią išvysiu, deja ir to nepavyko apturėti. Gal, jei nelygintum su kitais Miike filmais, būt ir nebloga juosta, tačiau dabar nepavyko įžvelgti nieko įsimintino. Nebent keletas idiotiškesnių, juokingesnių epizodų.
Slasher ką parekomenduotum iš geresnių 'must see' Miike's filmų?
Duke Henry: I am Henry the Red. Duke of Shale, Lord of the Northlands and leader of its peoples.
Ash: Well hello Mister Fancypants. Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things: Jack and shit... and Jack just left town.
Ash: Well hello Mister Fancypants. Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things: Jack and shit... and Jack just left town.
man must see išliko:ZeaLot wrote:Slasher ką parekomenduotum iš geresnių 'must see' Miike's filmų?
Audition (2000)
Ichi the killer (2001)
Visitor Q (2001)
Gozu (2003)
Full Metal yakuza (1997)
Dead or alive 1-3
Izo (2004)
taip pat ne ką prastesni : Bird people of china; Fudoh : the new generation ; Rainy dog ; Blues Harp; One Missed Call ; Zebraman; The Happiness of the Katakuris ; Big Spook War ; The City of Lost Souls; Graveyard of Honor ir kiti
Pirmi du matyti, kiti lyg ir ne, ačiū už sąrašėlį, reiks pasiieškoti
Duke Henry: I am Henry the Red. Duke of Shale, Lord of the Northlands and leader of its peoples.
Ash: Well hello Mister Fancypants. Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things: Jack and shit... and Jack just left town.
Ash: Well hello Mister Fancypants. Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things: Jack and shit... and Jack just left town.
Po The Machine Girl peržiūros išliko alkis kažko japoniško, greito ir žiaurioko, bet smagaus. Lūkesčius teko tenkinti neseniai į nagus pakliuvusiam Crows Zero (2007). Komikso ekranizacija apie jakuzos sūnų, pereinantį į naują mokyklą. Mokslų aišku nematome jokių , nes viskas sukasi apie muštynes. Per mokyklos istoriją dar nei vienas peštukas nebuvo įveikęs visų klasių-gaujų ir tapęs mokyklos karaliumi. Taigi toks yra naujoko tikslas, kurį jam bandys padėti pasiekti buvęs mokyklos auklėtinis lūzeris jakuza. Yra manga humoro, žiupsnis gyvenimiškos filosofijos, šiek tiek rokenrolo ir aišku daug smagių komiksinių muštynių. Bežiūrint prisiminiau Toshiaki Toyodo's Blue Spring (2001), jei palygintis tai tas filmas rimtesnis savo nuotaika. Užskaityta, ir tęsiniai laukiami.
Ir Crows Zero (2007) peržiūrėjau. Vertas dėmesio Miike darbas. Ypač gerai tos masinės muštynės įsipaišė. Man ir iškart asociacijos su Blue Spring (2001) sukilo, net mokyklos aplinka panaši, tik ten į romantiką nuotaikas pakrypęs filmas, toks "plaukiantis". Crows zero labiau smogikišas.
dar prieš Crows zero peržiūrą ko tai ant nematytų Miike filmų buvo užnešę
Bodyguard Kiba (1993) - iš ankstyvojo Miike kūrybos periodo. Apsivogęs jakudza pasisamdo asmens sargybinį, karate dojo meistrą Kiba. Gan lengvai žiūrisi, neblogai kovos pafilmuotos, nors tos shyzos dar nesimato, bet jau režisieriaus potencialas ryškiai jaučiamas.
Bodyguard Kiba: Combat Apocolypse 2 (1995) - šito galėjo ir nekurti, labai nevykęs pirmos dalies šešėlis.
Deadly Outlaw - Rekka - kur tai buvau priskaitęs , kad šis filmas vienas prastesnių Miike filmografijoje, tad ilgą laiko tarpą jį paprasčiauisiai aplenkdavau. Pasirodo be reikalo. Linksma ir žiauri jakudzų gangų istorija, su labai keistai įpintomis meilės sąsajomis. Kur iš sužvėrėjusio žiaurumo pereinama švelnion, ramion būsenos. Labai keistai žiūrisi tokie neįprasti režisieriaus manipuliavimai personažų charakteriais. įsimintinas pagrindinis veikėjas - nesivaldantis stambus jakudza, daužantis snukius ir šiaip toks priimtinai psichuotas tipas. Kiti ir ne ką prastesni . Pabaiga filmo tikrai superinė.
Salaryman Kintaro (1999) - apie lengvai pamišusį kompanijos darbuotoją, turintį šeimą ir kažkada vadovavusį baikerių grupuotei. Darbe įtampa, kova už išlikimą ir panašiai. Nepasakyčiau, kad labai sužavėttų tas herojus Kintaro, kuris pasirodo be galo populiarus Japonijoj, kaip anime, manga žvaigždė. Nors tokių netikėtų siužetinių posūkių tikrai daug. Bet prie geriausių režisieriaus darbų neppriskirčiau.
dar prieš Crows zero peržiūrą ko tai ant nematytų Miike filmų buvo užnešę
Bodyguard Kiba (1993) - iš ankstyvojo Miike kūrybos periodo. Apsivogęs jakudza pasisamdo asmens sargybinį, karate dojo meistrą Kiba. Gan lengvai žiūrisi, neblogai kovos pafilmuotos, nors tos shyzos dar nesimato, bet jau režisieriaus potencialas ryškiai jaučiamas.
Bodyguard Kiba: Combat Apocolypse 2 (1995) - šito galėjo ir nekurti, labai nevykęs pirmos dalies šešėlis.
Deadly Outlaw - Rekka - kur tai buvau priskaitęs , kad šis filmas vienas prastesnių Miike filmografijoje, tad ilgą laiko tarpą jį paprasčiauisiai aplenkdavau. Pasirodo be reikalo. Linksma ir žiauri jakudzų gangų istorija, su labai keistai įpintomis meilės sąsajomis. Kur iš sužvėrėjusio žiaurumo pereinama švelnion, ramion būsenos. Labai keistai žiūrisi tokie neįprasti režisieriaus manipuliavimai personažų charakteriais. įsimintinas pagrindinis veikėjas - nesivaldantis stambus jakudza, daužantis snukius ir šiaip toks priimtinai psichuotas tipas. Kiti ir ne ką prastesni . Pabaiga filmo tikrai superinė.
Salaryman Kintaro (1999) - apie lengvai pamišusį kompanijos darbuotoją, turintį šeimą ir kažkada vadovavusį baikerių grupuotei. Darbe įtampa, kova už išlikimą ir panašiai. Nepasakyčiau, kad labai sužavėttų tas herojus Kintaro, kuris pasirodo be galo populiarus Japonijoj, kaip anime, manga žvaigždė. Nors tokių netikėtų siužetinių posūkių tikrai daug. Bet prie geriausių režisieriaus darbų neppriskirčiau.
Scars of the Sun (2006) - Miike savo stichijoj. Vėl, be jokių didesnių nukrypimų į šoną, bando šokiruoti žiūrovą, gan nemalonia įvykių eiga. Pasirinkta tema - paauglių žiaurumas, bei jo toleravimas iš visuomenės pusės, tikintis jog vargšas vaikas buvo tik trumpam nuklydęs į šoną. Pasekmės manau nuspėjamos - kraujo ir visokio mėšlo bus dar daugiau. Gal Japonijoj šita problema aktualesnė, ten kažkoks idiotiškas požiūris į vaikus, tačiau ir pas mus panašu artėjama link tos pusės. O, kas liečia patį filmą, tai Miike n-tąjį kartą įrodo, koks puikus jis yra istorijų pasakotojas. Verta dėmesio, įtraukianti juosta.
Scars of the Sun (2006)
stiprus filmas, patiko labai.
stiprus filmas, patiko labai.
na jo, filmas gerai susuktas, ir pagautas siužeto imi jausti pyktį ant tokios įstatymų sistemos, kuri labiau gina nusikaltėlį nei auką.Slasher wrote: paauglių žiaurumas, bei jo toleravimas iš visuomenės pusės, tikintis jog vargšas vaikas buvo tik trumpam nuklydęs į šoną.
Alien Autopsy (2006) - įdomus filmas, esu matęs keletą kartą tą pilną Alien Autopsy juostą (juodai baltą). šis filmas teigia, kad ji tikrai suklastota, tačiau vis dėlto neneigia, kad tokie įvykiai buvo įvykę ir net šiek tiek "originalo" parodo . įdomus filmas, man aplamai apie aliens įdomūs filmai, čia tokia komedija pusiau, bet susižiūrėjo labai gerai 9/10
man ir kąžko trūko šitam filme. Sakyčiau nebuvo suderinamumo tarp tų daugybės žanrų. Arba reikėjo paleist į visišką shyzą, arba siužetą labiau dramatizuoti, atsisakant tų komedijinių intarpų. Aišku jis nėra labai geras, lyginant su geriausiais Miike filmais, bet visumoj patiko.Eikantas wrote:Detective Story (2007)
kažkuom tai labai nenustebino, siužetas - tokia tradicinė serijinio žudiko paslapties narpliojimo mįslė, ypač priminė pora gerai žinomų filmų. Kažkiek gore, kažkiek komedijos, kažkiek absurdo pabaigoje...
God’s Puzzle (2008) - savotiškas filmas, tokių Miike nėra daug prikūręs. Atmosfera ir siužetas nukelia į mokslinių ekperimentų filosofines plotmes. Keistos merginos, nuo mažens pripažintos vunderkindės ir vieno studento bandymas kurti visatas...kažkuom priminė neperseniausiai vykdytą nelabai pavykusį eksperimentą su hadronų kolaideriu
Crows Zero II (2009) - labai panaši dalis į pirmąją - muštynės , žiauri kova tarp dviejų mokyklų, paaugliškos paniatkės apie garbę, vadovavimą, truputis jakudzų gyvenimo akimirkų . Viskas įvilkta į gan stilingą rūbą, gal kad pagal mangą kurta, nors labai tiksliai ir neperkrautai tuo mėgaujasi režisierius. Viskas , gal ir neblogai tik muštynių ilgoji scena, kiek monotoniška, galėjo ir labaiu pafantazuot ar sutrumpint. Nebuvo tokios efektingos vietos , kaip pirmoje dalyje su skėčiais. Visumoj neblogas filmas, nors pirmos dalies manau nepranoko, tačiau į T.Miike filmografija galima įrašyt dar vieną gerą filmą.